Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

albert.melskens@g.mail.com

• Lid sinds 21 november 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 21 november 2013
  • 00:48

op mijn galaxcy S2 had ik tot vandaag 2 mail accounts geinstalleerd, zodat ik onderweg mail kon lezen en versturen.
de S2 moest vandaag helemaal gereset worden, alles moest opnieuw worden ingesteld. waarom?????
alles werkt weer, alleen de mailaccounts krijg ik niet meer geinstalleerd : verificatie bij de server is niet mogelijk.

wie weet de oplossing, tot de reset ging dit wel, wat moet ik doen om weer geverificeerd te geraken?

dreamsharing

dreamsharing

• Lid sinds 08 augustus 2010
  • Berichten 86
  • Reputatie 0
  • 22 november 2013
  • 07:51

Goedendag,

Om welke mailaccounts gaat het?

Bij een POP3 moet je voor mail ontvangen wel alles standaard laten als je de optie automatisch gebruikt b.v pop3.telfort.nl (hier wel mailnaam en ww gebruiken)

alleen voor uitgaande mail moet je gebruiken smtp.gmail.com en dan SSL/TTS aan en volgens mij geeft hij zelf de goede poort aan..

Verder moet je dan bij uitgaande NIET verificatie naam en ww aanvinken.

Gr.Dreamsharing

Bewerkt (22 november 2013 07:53)

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 22 november 2013
  • 12:43

hallo bedankt voor je reactie, maar wat je voorstelt is niet de oplossing.

het gaat om een freeler- en een hetnet-account, beide dus eigenlijk KPN en pop3.
een jaar geleden heb ik ze probleemloos kunnen installeren via automatisch aanmelden en ze ebben altijd gefunctioneerd. Echter eergisteren ging mijn Samsung galaxy S2 plat en moest ik alle accounts opnieuw activeren.
de GMAIL bijvoorbeeld ging probleemloos, alleen freeler en hetnet geven als reactie dat de server geen verificatie ondersteund. Toen ik dat een jaar geleden voor het eerst installeerde was dat wel het geval. De hulplijn van KPN heeft geen idee waarover het gaat.

Als tijdelijke oplossing stuur ik nu mijn mails door naar mijn Gmail-account, dan krijg ik ze wel op mijn GSM, maar dat is natuurlijk ging elegante oplossing.

Wie weet raad?

groet
albert

Maurice1970

Maurice1970

• Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 947
  • Reputatie 10
  • 22 november 2013
  • 17:19

Misschien kun je eens proberen om de accounts met de hand in te stellen?

Wat je ook zou kunnen proberen is om via de applicatielijst in de instellingen menu de mail applicatie te resetten dmv gegevens te wissen en het daarna eens opnieuw te proberen?

Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1

Alles stock and niet geroot.

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 23 november 2013
  • 19:01

resetten helpt ook niet.
wat ik ook probeer, het eindigt altijd met de mededeling dat de server verificatie niet ondersteunt.

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 23 november 2013
  • 19:15

ik denk eigenlijk dat je niet de juiste instellingen gebruikt. Als je een pop3 account instelt kun je de beveiligingstype en poort invoeren. Heb je deze gecheckt met de juiste instellingen?

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.