Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

benimsin

benimsin

• Lid sinds 03 september 2014
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 5 september 2014
  • 02:10

Ik was gisteren op instagram foto's aan het kijken en mijn telefoon liep opeens vast en ging derna gelijk uit ik kreeg hem niet meer aan en de battery was ongeveer 70%.

Wat ik allemaal heb uitgevoerd is. downloade mode werkt niet, recovery mode werkt niet, andere oplader + batterij (accu) werkt niet,

Is dit een soft brick of eem hardbrick en is dit ook op te lossen met een usb jig.

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 5 september 2014
  • 09:48

Dit is geen algemene Androidvraag. Topic verplaatst naar het Samsung Galaxy S II forum

als download mode het niet doet dan is er iets goed mis. Maar je kan proberen of met een jig je wel in de download mode komt, die kost maar een paar euro dus minimaal risico.

benimsin

benimsin

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 5 september 2014
  • 13:11

Nanders is dit een softbrick of een hardbrick hetis niet geroot of zo hetis ee stock rom orgineel van samsung

nanders

nanders

• Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 5 september 2014
  • 13:38

Een spontane hardbrick is praktisch onmogelijk, dus ik denk dat je nog even vol moet houden met het proberen in download modus te krijgen. Dan kun je de firmware opnieuw installeren. Of je moet een reden kunnen bedenken waarom je telefoon anders spontaan stuk zou kunnen gaan (eerdere waterschade ofzo).

benimsin

benimsin

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 5 september 2014
  • 14:21

nee het ging echt spontaan uit hoe kan ik het proberen om het in de download modus te krijgen, ik heb een usb jig aangeschaft maar hoe moet ik dat aansluiten is er daarvoor ook een handleiding of gelijk de usb jig in de galaxy s2 aansluiten.

nanders

nanders

• Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 5 september 2014
  • 14:55

handleiding is simpel. Je stopt de jig in de micro-usb uitgang, en dan moet vanzelf de downloadmodus aanspringen.

benimsin

benimsin

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 5 september 2014
  • 15:51

weet je toevallig nog een ander alternatief want de usb jig werkt jammer genoeg niet

nanders

nanders

• Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 5 september 2014
  • 15:54

Als de jig niet reageert kun je zelf verder weinig doen (als je zeker weet dat de batterij goed is opgeladen en de jig functioneert). Je kunt misschien het beste naar een samsung service punt gaan, misschien dat zij je kunnen helpen.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.