Sinds een paar dagen ben ik de 'trotse' eigenaar van een Samsung Galaxy S20 5G. De telefoon bied alles wat ik nodig heb en bevalt heel erg goed. Echter, is er wel een probleem. Sinds gisteravond is de aan/uit knop van de (gloednieuwe) telefoon afgebroken. Ik krijg deze er zelf niet in. Dit is zeker een grote teleurstelling, vooral vanwege het bedrag wat je voor deze telefoon betaald. Ik vraag mij ook af of er meerdere personen zijn met het zelfde mankementen. Ik hoor graag van jullie.
Groetjes
tk
Sinds een paar dagen ben ik de 'trotse' eigenaar van een Samsung Galaxy S20 5G. De telefoon bied alles wat ik nodig heb en bevalt heel erg goed. Echter, is er wel een probleem. Sinds gisteravond is de aan/uit knop van de (gloednieuwe) telefoon afgebroken. Ik krijg deze er zelf niet in. Dit is zeker een grote teleurstelling, vooral vanwege het bedrag wat je voor deze telefoon betaald. Ik vraag mij ook af of er meerdere personen zijn met het zelfde mankementen. Ik hoor graag van jullie. Groetjes
Sinds een paar dagen ben ik de 'trotse' eigenaar van een Samsung Galaxy S20 5G. De telefoon bied alles wat ik nodig heb en bevalt heel erg goed. Echter, is er wel een probleem. Sinds gisteravond is de aan/uit knop van de (gloednieuwe) telefoon afgebroken. Ik krijg deze er zelf niet in. Dit is zeker een grote teleurstelling, vooral vanwege het bedrag wat je voor deze telefoon betaald. Ik vraag mij ook af of er meerdere personen zijn met het zelfde mankementen.
Ik hoor graag van jullie.
Groetjes
tk