Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik heb sinds 5 dagen de nieuwste update (KitKat) gekregen op de s4 mini, en ik heb er al héél veel spijt van! De batterij is vééél sneller leeg nu! Ik zet nu zelfs alles af (bluetooth, wifi, enz…) wat ik vroeger niet deed, en de batterij gaat met moeite 24u mee. Wat vroeger véél langer was! Hoe kan ik hem terug naar de vorige versie zetten? Dus niet naar de fabrieksinstellingen, maar naar de laatste update voor KitKat?
Als je hem terug zet naar fabrieksinstellingen, en alles opnieuw inricht, oftewel een fa ctory reset, dan ben je wss ook fan je probleem af….
jwhoutepenHallo,
Als je hem terug zet naar fabrieksinstellingen, en alles opnieuw inricht, oftewel een fa ctory reset, dan ben je wss ook fan je probleem af….
Volume knop “luider”, power knop en aan/uit knop gelijktijdig indrukken. Daarna volledige reset ofzo. Je kunt het op youtube vinden. S4 mini hard reset
Hoe kun je hem update pleas help iemand mij ik wil hem update naar weet nie hoe dat moet
http://au.ibtimes.com/articles/560594/20140727/update-samsung-galaxy-s4-mini-gt-i9190.htm#.VANktoF1HqA