Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

mitchellbrink81

mitchellbrink81

• Lid sinds 24 december 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 24 december 2014
  • 10:38

Hallo heb sinds kort een galaxy s4 mini als leen toestel. Hij geeft alleen een probleem en het komt steeds vaker voor. De hele verbinding met mijn mobiele netwerk valt dan weg dus geen bellen, SMS en Internet. Hij geeft wel aan dat er verbinding is en alleen blijft hij hangen op H met 1 pijltje dat soms knippert. Als ik de telefoon opnieuw opstart werkt het weer. Dit moet ik alleen steeds vaker doen.
Ik heb al een factor reset gedaan maar dit geeft geen verschil. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Mag Mitchell

Hennie-Twente

Hennie-Twente

• Lid sinds 26 februari 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 26 februari 2015
  • 18:43

Hoi Mitchell,

Ik heb precies hetzelfde probleem al sinds ik de S4 mini heb en dat is al anderhalf jaar, provider Tele2. Ik heb al een nieuwe sim gekregen en heb de nieuwste software updates er op gezet maar niets helpt. Ik ben naar de Phonehouse geweest en die zeggen: Android zegt dat het aan Tele2 ligt en Tele2 zegt dat het aan het toestel ligt. Ze adviseerden me wel dat ik nooit meer Tele2 of T-Mobile moest nemen. Die hebben het slechtste netwerrk. Waar het aan ligt weet ik dus niet maar in september ben ik bij Tele2 weg en dan neem ik ook geen Android meer.

Groet, Hennie.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren