Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

roevoo

roevoo

• Lid sinds 14 februari 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 14 februari 2015
  • 08:27

S Planner werkte prima en synchroniseerde met Google en werk accounts. Ik heb (dom) in de S Planner instellingen bij Mijn Agenda het vinkje weggehaald. Zodra ik nu een bestaande afspraak wil bewerken krijg ik de melding “Lokale agenda kan niet worden gesynchroniseerd mer Google agenda. U hebt een Google-account nodig”. Als in dan naar Account toevoegen ga en kies voor Google, Bestaand, kan ik mijn eigen account kiezen, maar na invoeren wachtwoord en accepteren voorwaarden krijg ik de melding “Kan niet inloggen. Er is een probleem opgetreden bij de communicatie met de Google servers”. Dezelfde melding krijg ik ook als ik expres een fout wachtwoord invoer.
Bij Instellingen -Agenda's zie ik wel een lijst met allemaal agenda's (o.a. dat werk-acount en gmail account) maar als ik op Bewerken klik krijg ik een scherm met alleen Mijn agenda's, verder leeg, en de optie Voeg toe wat tot bovenstaande situatie leidt.
Hoe krijg ik S planner weer aan de praat?

Laat maar, de logica van het geheel ontgaat me maar uiteindelijk is het gelukt alles weer aan de praat te krijgen. De clou is dat je bij Instellingen - Agenda voor Weergave ipv Bewerken moet kiezen om de agenda's te bewerken.

Bewerkt (14 februari 2015 12:56) | opgelost
Andre_de_Raad

Andre_de_Raad

• Lid sinds 11 september 2011
  • Berichten 214
  • Reputatie 0
  • 14 februari 2015
  • 09:15

Klinkt mij als een probleem met de Google server, normaal zou je het moeten doen zoals jij omschrijft, instellingen ~ account ~account toevoegen . Na het invullen van het email adres en wachtwoord, accepteren van de voorwaardenzou het moeten lukken. Zou je het op een ander device eens kunnen proberen of je daar wel een account kunt toevoegen?

roevoo

roevoo

• Lid sinds 14 februari 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 14 februari 2015
  • 12:59

Andre, bedankt, ik heb zojuist het probleem opgelost (oorspronkelijke post aangepast)

gertie.ruijters

gertie.ruijters

• Lid sinds 09 december 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 9 december 2015
  • 17:59

Andre, bedankt, ik heb zojuist het probleem opgelost (oorspronkelijke post aangepast)

Kun je mij ook helpen of vertellen wat je precies hebt gedaan, zit namelijk met hetzelfde probleem

Bewerkt (10 december 2015 11:56)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren