Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Na laatste update Samsung S4 Mini, 4.4.2, synchroniseert mijn S planner niet meer met Gmail Agenda, (6)

lagm.driessen

lagm.driessen

• Lid sinds 16 december 2015
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 16 december 2015
  • 08:52

Na laatste update Samsung S4 Mini, 4.4.2, synchroniseert mijn S planner niet meer met Gmail Agenda, Ik ben hier pas een aantal dagen later achter gekomen nadat ik de update geaccepteerd had.
Tevens kijg ik melding dat de synchronisatie gestop is, Als ik hem aan/uit zet kan ik handmatig wel kiezen voor synchronisatie, maar dan loopt hij vast
is hier een oplossing voor ?
Gr. Bart

Gemessen

Gemessen

• Lid sinds 22 december 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 22 december 2015
  • 15:57

Beste Bart,

Hier hetzelfde probleem gehad.  Ik heb dan via de Play Store Google Agenda geïnstalleerd, en nu kan S Planner terug synchroniseren.

Enige probleem: synchroniseren werkt als je handmatig op "Nu synchroniseren" drukt.  De automatische sync van de agenda lijkt niet te werken, die van de mail wel…

Gr. Steve

Bewerkt (22 december 2015 16:08)
lagm.driessen

lagm.driessen

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 22 december 2015
  • 17:20

Hi Steve
Alvast bedankt, Hopelijk zal er spoedig een update van s planner komen dan.
Gr. Bart

lagm.driessen

lagm.driessen

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 22 december 2015
  • 22:48

Hi Steve
Ik heb google agenda ge-insalleerd, en inderdaad s planner werkt weer, oftewel synchroniseert weer.
Heb alleen nu even 2 agenda lopen,
Vind ook jammer dat ik in de google agenda de week als een tijdlijn zie en niet als analoog.
Verder blijft splanner mijn voorkeur vanwege dat deze makkelijker is te lezen.
Heb ook intussen ontdekt hoe ik de Google agenda meldingen kan uitschakelen
Gr. Bart

Gemessen

Gemessen

• Lid sinds 22 december 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 23 december 2015
  • 11:52

Hi Bart,

Als je Google Agenda van je startscherm weghaalt heb je er normaal geen last van en hoef je die verder ook niet te gebruiken.  Ik geef ook de voorkeur aan S planner.

Groet,
Steve

pietervanzoelen33

pietervanzoelen33

• Lid sinds 18 december 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 12 februari 2016
  • 22:41

Na laatste update Samsung S4 Mini, 4.4.2, synchroniseert mijn S planner niet meer met Gmail Agenda, Ik ben hier pas een aantal dagen later achter gekomen nadat ik de update geaccepteerd had. Tevens kijg ik melding dat de synchronisatie gestop is, Als ik hem aan/uit zet kan ik handmatig wel kiezen voor synchronisatie, maar dan loopt hij vast is hier een oplossing voor ? Gr. Bart

Ja er is sinds vandaag een nieuwe update gelukkig ik had tot vanochtend het zelfde probleem nu niet meer hij werkt ook weer veel sneller hij was erg traag geworden en accu snel leeg maar sinds 12-2-2016 is er een nieuwe update je telefoon zegt nix ga naar insellingen  dan naar meer en dan toestel-info en dan op software update klikken dan komt het als het goed is goed grt pieter

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren