Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Misschien eens de fingerprint applicatie resetten. Onder instellingen naar Applicatie beheer, selecteer tabblad alles. Zoek fingerprint applicaties, die processen stoppen en daarna gegevens wissen. Misschien helpt dit, kan in elk geval geen kwaad.
MrHansGeen applicaties gevonden…
Misschien eens de fingerprint applicatie resetten. Onder instellingen naar Applicatie beheer, selecteer tabblad alles. Zoek fingerprint applicaties, die processen stoppen en daarna gegevens wissen. Misschien helpt dit, kan in elk geval geen kwaad.
Ik las tot u een probleem had met de vingerafdrukscannen van uw Samsung galaxy s5,helaas heb ik dat probleen op dit moment ook en snap ik niet wat het is.weet u misschien wel al wat het probleem was/is?
Wanneer ik probeer om vingerafdruk als beveiliging op het vergrendelscherm in te stellen, komt er een foutmelding dat er een probleem heeft voorgedaan met de vingerafdruksensor. Ik heb het apparaat een paar keer opnieuw opgestart, maar de foutmelding geeft zich nog steeds weer.
Wat moet ik doen?