Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

plop

plop

• Lid sinds 24 november 2010
  • Berichten 57
  • Reputatie 0
  • 12 mei 2014
  • 14:48

Beste mensen,

Reeds enkele dagen merk ik een raar probleem bij mijn toestel. Bij het openen van Maps of de app. GPS Test wil het toestel mij koppig doen geloven dat het Noorden in het Zuiden ligt… Heb reeds in beide apps alle instellingen nagelopen maar ik kan het maar niet op andere gedachten brengen
Heeft soms iemand weet van dit probleem of is er nog ergens een calibratie mogelijk?
Alvast bedankt.

Sander

Sander

• Lid sinds 23 september 2009
  • Berichten 424
  • Reputatie 30
  • AdminAdmin
  • 12 mei 2014
  • 19:27

Zou je dit eens kunnen proberen:

plop

plop

• Berichten 57
  • Reputatie 0
  • 14 mei 2014
  • 18:51

Bedankt voor de tip, maar dit haalt weinig uit. Ik heb enkele apps geprobeerd en na calibratie werkt dit voor een tijdje. Sluit ik deze echter terug af en start opnieuw: zelfde verhaal, soms volledig verkeerde Noord aanwijzing.
Bij navigatie met Maps draait de kaart soms 180° maar positieaanwijzer blijft wel keurig de weg volgen. Enerzijds niets dramatisch maar toch ook niet echt handig.
Zijn er soms nog mensen met dit probleem en wat is uw oplossing?
Greetz,
Plop

Verheyen_bart

Verheyen_bart

• Lid sinds 16 juni 2012
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 14 mei 2014
  • 20:14

Gebruik je soms een S-view achtige hoesje? Bij het “omklappen” komt het magneetje volgens mij te dicht bij de gps. Heb dit zelf al gemerkt bij m'n S4 icm een Spigen slim armor view.

plop

plop

• Berichten 57
  • Reputatie 0
  • 14 mei 2014
  • 20:25

Verheyen_bart
Gebruik je soms een S-view achtige hoesje? Bij het “omklappen” komt het magneetje volgens mij te dicht bij de gps. Heb dit zelf al gemerkt bij m'n S4 icm een Spigen slim armor view.

Nee, toestel is zonder hoesje of andere mogelijk storende dingen in de buurt. Zowel in de wagen als gewoon wandelend.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.