Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik vermoed dat dat is om je er aan te herinneren dat het nodig is om de waterdichtheid te behouden.
De telefoon is wel erg “smart” maar hij weet niet of jij tijdens het uitgeschakeld zijn, de klep er af hebt gehad of niet.
Dus heb je niets met de achterklep gedaan kun je deze melding gewoon negeren.
Roy
roylievers
Ik vermoed dat dat is om je er aan te herinneren dat het nodig is om de waterdichtheid te behouden.
De telefoon is wel erg “smart” maar hij weet niet of jij tijdens het uitgeschakeld zijn, de klep er af hebt gehad of niet.
Dus heb je niets met de achterklep gedaan kun je deze melding gewoon negeren.
Roy
Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1
Alles stock and niet geroot.
Volgens mij is dat inderdaad een standaard melding want ik krijg hem ook na opstarten. Als het usb klepje niet goed gesloten is dan zie je dat, maar bij de achterkant hoef je dat niet meteen te merken.
Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2
Als je de lader er uit haalt krijg je net zo'n melding dat het klepje bij de usb poort moet sluiten.
Denk niet dat ze hier ook een sensor in hebben gedaan.
In de achterklep zitten ook geen sensoren trouwens. …….
Dus iedereen krijgt die melding altijd? Vreemd dat er dan niet eerder deze vraag heeft gesteld…
Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1
Alles stock and niet geroot.
Ik vond het logisch dus vraag ik er niet om. Denk dat meer mensen dat hebben
die melding krijg je idd altijd als je toestel uit zet en weer aan zet net zoals je de melding krijgt van het klepje voor te laden
geen idee of je dat ergens uit zou kunnen zetten als zou dat wel fijn zijn
fast and loud
ik krijg die melding ook standaard als je het toestel aanzet.
het zelfde als je de telefoon aan het opladen bent en je trekt aan een van beide kanten de stekker er uit, dan denkt het toestel dat je klaar bent met laden en krijg je de melding dat je het USB-klepje moet sluiten.
op zich wel prettig dat het gemeld word, kun je het niet per ongelijk vergeten
Apparaten: Samsung Galaxy S5, Asus Nexus 7, Galaxy Tab2
Ik krijg sinds gisteravond de melding om de paar minuten als ik bezig ben met mijn telefoon. En ik heb alles al gecontroleerd. Alles zit goed dicht
Hoi, bij opstarten geeft de S5 aan dat de achterklep batterij dicht gedrukt moet worden middels een afbeelding.
Echter deze zit goed dicht !!!