Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Probeer het hier eens?
http://www.idroidspace.com/official-stock-rom-for-samsung-galaxy-s5/
Je kan hier de standaard software downloaden.
Misschien dat er een pit bij zit.
root@droid
Beste androidworld.nl leden,
Ik zoek al sinds enige tijd naar een .pit (partition information table) bestand die ik kan gebruiken i.c.m. de onderstaande PHN firmware:Model: SM-G900F
Model name: GALAXY S5
Country: Netherlands
Version: Android 4.4.2
Changelist: 1539356
Build date: Thu, 08 May 2014 03:44:41 +0000
Product Code: PHN
PDA: G900FXXU1ANE2
CSC: G900FPHN1AND3
MODEM: G900FXXU1ANE2
Ik zou deze firmware namelijk graag op mijn telefoon zetten, echter lukt dit niet door een Odin: FAIL! (Size) error bij het hidden.img.ext4 bestand.
Er is echter een oplossing:
Als je (net als ik) over een gerootte 16GB SM-G900F S5 bezit en deze de bovengenoemde firmware bevat, dan zou je me aan zo'n .pit bestand kunnen helpen.
Bij interesse kan ik naar een tutorial linken of de nodige stappen vermelden.
Bij voorbaat dank! :-)
- root@droid
r2go
Probeer het hier eens?
http://www.idroidspace.com/official-stock-rom-for-samsung-galaxy-s5/
Je kan hier de standaard software downloaden.
Misschien dat er een pit bij zit.
Op xda is een pit bestand te vinden voor de g900f heb ik ook en de andere bestanden ook totaal alle 5
@ Peet,
bedankt voor de tip, heb je wellicht ook een link zodat het zoeken voor de andere wat makkelijker maakt?
DaveDH
@ Peet,
bedankt voor de tip, heb je wellicht ook een link zodat het zoeken voor de andere wat makkelijker maakt?
Thanks voor de tip! Ik ben deze pagina al eerder tegen gekomen. Ik heb deze pit file ook al gedownload maar ik durf hem nog niet te gebruiken.
:p
Beste androidworld.nl leden,
Ik zoek al sinds enige tijd naar een .pit (partition information table) bestand die ik kan gebruiken i.c.m. de onderstaande PHN firmware:
Ik zou deze firmware namelijk graag op mijn telefoon zetten, echter lukt dit niet door een Odin: FAIL! (Size) error bij het hidden.img.ext4 bestand.
Er is echter een oplossing:
Als je (net als ik) over een gerootte 16GB SM-G900F S5 bezit en deze de bovengenoemde firmware bevat, dan zou je me aan zo'n .pit bestand kunnen helpen.
Bij interesse kan ik naar een tutorial linken of de nodige stappen vermelden.
Bij voorbaat dank! :-)
- root@droid