Ik heb alleen een paar vraagjes. Bij het oplaadklepje zitten 2 aansluitingen micro usb en nog 1 ernaast. Ik heb alleen de microusb kabel gekregen?
Ook zit er bij mij een stickertje op de bovenkant met quallcomm 4g dit had een vriend van mij niet die hem ook heeft.
Want ik dacht dat qualcomm het amerikaanse model was
Ook vind ik de accu redelijk snel leeglopen. ik heb wifi aan en als het scherm uitstaat gaat er elke 7 min 1% van mijn batterij af.
als die op stand by staat met wifi gaat er 1 % elke 15 min af
Ik hoor graag van jullie
Bewerkt (25 juli 2014 12:01)
hallo Ik heb sinds vanochtend een s5 mooi toestel. Ik heb alleen een paar vraagjes. Bij het oplaadklepje zitten 2 aansluitingen micro usb en nog 1 ernaast. Ik heb alleen de microusb kabel gekregen? Ook zit er bij mij een stickertje op de bovenkant met quallcomm 4g dit had een vriend van mij niet die hem ook heeft. Want ik dacht dat qualcomm het amerikaanse model was Ook vind ik de accu redelijk snel leeglopen. ik heb wifi aan en als het scherm uitstaat gaat er elke 7 min 1% van mijn batterij af. als die op stand by staat met wifi gaat er 1 % elke 15 min af Ik hoor graag van jullie
hallo
Ik heb sinds vanochtend een s5 mooi toestel.
Ik heb alleen een paar vraagjes.
Bij het oplaadklepje zitten 2 aansluitingen micro usb en nog 1 ernaast. Ik heb alleen de microusb kabel gekregen?
Ook zit er bij mij een stickertje op de bovenkant met quallcomm 4g dit had een vriend van mij niet die hem ook heeft.
Want ik dacht dat qualcomm het amerikaanse model was
Ook vind ik de accu redelijk snel leeglopen. ik heb wifi aan en als het scherm uitstaat
gaat er elke 7 min 1% van mijn batterij af.
als die op stand by staat met wifi gaat er 1 % elke 15 min af
Ik hoor graag van jullie