Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ok. Ik weet de exacte benaming niet van de apps dus heb Samsung gemaild hiervoor.
Die begonnen gelijk over: Is niet te verwijderen en garantie vervalt bij rooten en bla, bla, bla.
Ik heb nu Root uninstaller aangeschaft en daarmee kan ik de Samsung apps heel goed verwijderen.
Als het goed is moet hier op het forum een lijst circuleren van de apps die je veilig verwijderen kan.
Het gaat voornamelijk om Beaming service, Samsung billing, etc. Ook google books, music, video etc.
Dezen heb ik nu verwijderd. Ik hou nu wel meer geheugen over. Waarschijnlijk ook batterij ivm sync.
Bedankt iig.
hoi ,ik heb ook een galaxy s5 g900f
en ik heb een custom rom geinstaleerd genaamd xtrestolite rom https://www.androidfilehost.com/?fid=23991606952595274
als voorbeeld ,de originele software op een s5 meet 1,5 gigabyte
de software die ik nu heb ,is nog maar 470 megabyte
dus 1 gigabyte troep er af ik heb nu alleen ,de apps over ,waar ik iets mee kan en wil
mijn s5 is nu heel snel en stabiel,en in de antutu benchmark test,haal ik een score van bijna 47000
hoi ,ik heb ook een galaxy s5 g900f
en ik heb een custom rom geinstaleerd genaamd xtrestolite rom https://www.androidfilehost.com/?fid=23991606952595274
als voorbeeld ,de originele software op een s5 meet 1,5 gigabyte
de software die ik nu heb ,is nog maar 470 megabyte
dus 1 gigabyte troep er af ik heb nu alleen ,de apps over ,waar ik iets mee kan en wil
mijn s5 is nu heel snel en stabiel,en in de antutu benchmark test,haal ik een score van bijna 47000
Weet iemand hoe je je compatibel van je telefoon kan verbeteren?
Als je echt up2date wilt blijven, moet je gewoon elke week een nieuwe telefoon kopen.
Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A8 ongeroot (werk)
Umidigi 3 Power ongeroot.
Samsung A7 ongeroot.
In principe wel ja.