Ik heb een HTC One X gehad en deze internetbrowser paste de tekst bij internetpagina's aan het scherm , dus ik kon hem helemaal inzomen maar de tekst bleef in de breedte zichtbaar en viel niet buiten het scherm . Nu heb ik een Samsung Galaxy S5 en deze past de tekst niet aan en vallen de letters buiten het scherm . Vind ik wel vreemd omdat deze inzoom functie soms wel eens handig kan zijn . Mijn vraag is of de Samsung Galaxy S5 ook de mogelijkheid heeft om de teksten op internetsites aan te passen met inzoomen aan de breedte van het scherm ?
Bewerkt (11 november 2014 17:59) | spelling fout
Ik heb een HTC One X gehad en deze internetbrowser paste de tekst bij internetpagina's aan het scherm , dus ik kon hem helemaal inzomen maar de tekst bleef in de breedte zichtbaar en viel niet buiten het scherm . Nu heb ik een Samsung Galaxy S5 en deze past de tekst niet aan en vallen de letters buiten het scherm . Vind ik wel vreemd omdat deze inzoom functie soms wel eens handig kan zijn . Mijn vraag is of de Samsung Galaxy S5 ook de mogelijkheid heeft om de teksten op internetsites aan te passen met inzoomen aan de breedte van het scherm ?
Ik heb een HTC One X gehad en deze internetbrowser paste de tekst bij internetpagina's aan het scherm , dus ik kon hem helemaal inzomen maar de tekst bleef in de breedte zichtbaar en viel niet buiten het scherm .
Nu heb ik een Samsung Galaxy S5 en deze past de tekst niet aan en vallen de letters buiten het scherm .
Vind ik wel vreemd omdat deze inzoom functie soms wel eens handig kan zijn .
Mijn vraag is of de Samsung Galaxy S5 ook de mogelijkheid heeft om de teksten op internetsites aan te passen met inzoomen aan de breedte van het scherm ?