Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Hopelijk heb ik het probleem gevonden in deze link
http://www.androidcentral.com/samsung-galaxy-s5-camera-tip-turn-picture-stabilization-unless-you-really-need-it
Morgen proberen en laat iets weten .
Ik heb vanmorgen verschillende foto's gemaakt met stabilisatie aan en uit en de eerste 20 foto's waren zeer scherp , het zijn foto's van de maas in centrum Maastricht en park .
Maar de laatste foto's waren weer wazig en denkelijk heeft het te maken met de licht situatie .
Er was nog vrij weinig zon en rond 10:30 .
Ik probeer gewoon een goed instelling te vinden als ik buiten foto's maak van grotere afstanden .
Schijnbaar is de licht situatie belangrijk en lukt het niet altijd om duidelijke foto's te maken .
Dus de stabilisatie van foto's heeft daar geen invloed op .
Heb jij tips dan lees ik dit graag .
Ik heb zelf ontdekt hoe die wazige foto's ontstaan .
De objekten waarvan ik foto's probeerde te maken kwamen niet goed overeen met de belichting en zodoende onscherpe foto's .
Maar de Samsung Galaxy S5 maakt zeker scherpe foto's die vergelijkbaar zijn met mijn Canon Powershot SX260 HS .
Ik heb mijn Samsung Galaxy S5 nu 3 weken en ben een beetje aan het experimenteren met de fotocamera .
Ik heb vandaag bij mooi weer foto,s gemaakt van de Maasbrug Maastricht en ze zijn allemaal zeer wazig en ben zeer verbaasd .
Terwijl ik eergisteren nog mooie foto's heb gemaakt ook van de maas en deze waren wel scherp .
Zou het kunnen dat het aan beeldstabilisatie die aan staat of een ander verkeerde instelling .
Met google kom ik ook niet verder .
Ik wil zeer graag weten waaraan het zou liggen .