Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

abruzzese

abruzzese

• Lid sinds 26 juni 2010
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 21 november 2014
  • 21:42

Ik heb mijn Samsung Galaxy S5 nu 3 weken en ben een beetje aan het experimenteren met de fotocamera .
Ik heb vandaag bij mooi weer foto,s gemaakt van de Maasbrug Maastricht en ze zijn allemaal zeer wazig en ben zeer verbaasd .
Terwijl ik eergisteren nog mooie foto's heb gemaakt ook van de maas en deze waren wel scherp .
Zou het kunnen dat het aan beeldstabilisatie die aan staat of een ander verkeerde instelling .
Met google kom ik ook niet verder .
Ik wil zeer graag weten waaraan het zou liggen .

abruzzese

abruzzese

• Lid sinds 26 juni 2010
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 22 november 2014
  • 00:22

Hopelijk heb ik het probleem gevonden in deze link
http://www.androidcentral.com/samsung-galaxy-s5-camera-tip-turn-picture-stabilization-unless-you-really-need-it

Morgen proberen en laat iets weten .

abruzzese

abruzzese

• Lid sinds 26 juni 2010
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 22 november 2014
  • 12:16

Ik heb vanmorgen verschillende foto's gemaakt met stabilisatie aan en uit en de eerste 20 foto's waren zeer scherp , het zijn foto's van de maas in centrum Maastricht en park .
Maar de laatste foto's waren weer wazig en denkelijk heeft het te maken met de licht situatie .
Er was nog vrij weinig zon en rond 10:30 .
Ik probeer gewoon een goed instelling te vinden als ik buiten foto's maak van grotere afstanden .
Schijnbaar is de licht situatie belangrijk en lukt het niet altijd om duidelijke foto's te maken .
Dus de stabilisatie van foto's heeft daar geen invloed op .
Heb jij tips dan lees ik dit graag .

abruzzese

abruzzese

• Lid sinds 26 juni 2010
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 23 november 2014
  • 12:19

Ik heb zelf ontdekt hoe die wazige foto's ontstaan .
De objekten waarvan ik foto's probeerde te maken kwamen niet goed overeen met de belichting en zodoende onscherpe foto's .
Maar de Samsung Galaxy S5 maakt zeker scherpe foto's die vergelijkbaar zijn met mijn Canon Powershot SX260 HS .

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.