Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Nee hoor, je kijkt goed, er zijn hier nog niet veel Nederlandse gebruikers die custom roms draaien denk ik.
jammer hoor.
Kent iemand een site waar dit nog steeds wordt besproken? Liefst Nederlands
overigens benieuwd hoe het komt dat men dit niet meer zoveel doet. Waren veel voordelen aan een custom rom
ik denk dat na 4.2 en hoger de telefoons redelijk smooth lopen zonder root enzo….als je nu nog voor een andere rom wilt gaan is het vooral om je tel een *eigen* uiterlijk te geven.
Ook ik was een *flash verslaafde* Maar na mijn S3 is dat helemaal over…
AW Forum Queen voor het leven
abartelsZijn dit er genoeg?
ik ben er een tijdje uit geweest, maar toen ik een S2 had heb ik hier vele custom roms gezien en uiteindelijk zelf een aantal geprobeerd.
ben vaak goed geholpen door de uitvoerige (Nederlandse)behandeling van de diverse keuzen in Roms.
nu heb ik een s5 en zie ik hier niets meer over custom roms, kijk ik verkeerd?
hoi Ludoke,
Die site is bekend, echter niet het antwoord op mijn vraag. Die had nl betrekking op AW en uitleg in het NEDERLANDS
toch bedankt
abartels
hoi Ludoke,
Die site is bekend, echter niet het antwoord op mijn vraag. Die had nl betrekking op AW en uitleg in het NEDERLANDS
toch bedankt
kom kom niet zo lullig reageren gelijk…hij vroeg idd in post 3 al om NL roms….
Het bestaat echt hoor mensen die geen andere taal spreken/lezen begrijpen dan hun eigen moedertaal.
Daar is toch niets mis mee en tenslotte hebben we daar dus het forum voor om een beetje bijstand te verlenen.
AW Forum Queen voor het leven
Mooi gezegd esther!
Ik heb zelf ondertussen mijn S5 al geroot en heb al een custom rom erop gehad, wellicht dat ik hier binnenkort een how to voor op zet.
Ik vroeg om custom roms maar ook om liefst nederlandse site.
Cursus engels??? Reageer aub niet zo denigrerend als je niet weet waarom deze vraag zo gesteld wordt. Wellicht heb jij een cursus nodig.
Op een gewone vraag kan een gewoon antwoord gegeven worden. Ik heb nergens advues gevraagd over de engelse taal en of ik die wel of niet machtig ben.
Kan zijn dat ik voor iemand anders vraag.
ik ben er een tijdje uit geweest, maar toen ik een S2 had heb ik hier vele custom roms gezien en uiteindelijk zelf een aantal geprobeerd.
ben vaak goed geholpen door de uitvoerige (Nederlandse)behandeling van de diverse keuzen in Roms.
nu heb ik een s5 en zie ik hier niets meer over custom roms, kijk ik verkeerd?