Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Zet slimme netwerk wissel uit in je Wifi instellingen
Dat heb ik een paar dagen geleden even aangezet, maar daarnaast heb ik dat nooit aanstaan
Onder instellingen, Gegevensgebruik… laat zien welke onderdelen veel data gebruiken. Daar kan je vaak ook instellen dat ze alleen data mogen gebruiken als er WiFi is.
Heb zelfde probleem. Sinds upgrade heb ik extreem dataverbruik. Alles bijna afgezet wat data kan verbruiken maar nog steeds geen verbetering.
Iemand al een oplossing gevonden hiervoor?
heb je toevalig apps met push berichten die kunnen ook veel mbs verbruiken er schijnt ook dat sins de update ook je wifi slechter is geworden dit kan je ook daar is ook een tip voor dat kun je lezen op http://www.androidplanet.nl/tips/galaxy-s5-lollipop-update/ en ik weet niet of je 4g gebruikt maar het is ook bewezen dat als je 4g gebruikt ook meer data verbruikt.
Sinds ik mijn Samsung Galaxy S5 geupdate heb naar de nieuwe android, heb ik enorm hoog Dataverbruik. Dit kom volgens 3G Watchdog door OS services + other. Deze heeft bijvoorbeeld vandaag al 120 mb verbruikt. Weet iemand wat ik kan doen om dit te voorkomen?
Alvast bedankt, Jeroen