Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Welk Android versie gebruik je?
Geeft de S5 deze fout ook als je em net opgestart hebt?
Ik neem aan dat deze gerepareerd is door Samsung zelf? Zij zorgen er altijd voor dat het toestel zo goed als nieuw terug gestuurd wordt. Hoe dan ook, terug sturen en je garantie claimen.
DaveDHNee, niet gerepareerd bij Samsung zelf voor zover ik weet…
Ik neem aan dat deze gerepareerd is door Samsung zelf? Zij zorgen er altijd voor dat het toestel zo goed als nieuw terug gestuurd wordt. Hoe dan ook, terug sturen en je garantie claimen.
AndreDt5.0. En nee, geen fout bij opstarten.
Welk Android versie gebruik je?
Geeft de S5 deze fout ook als je em net opgestart hebt?
Waar heb jij je toestel voor reparatie aangeboden dan?
DaveDHVia de inboedel. Valpartij in huis dus viel binnen dekking. Geen idee hoe dat bedrijf van reparatie heet!
Waar heb jij je toestel voor reparatie aangeboden dan?
Mijn toestel is ik binnenhuis gevallen en de rekening is ook betaald door mijn inboedel verzekeraar bij de ABN Amro. Maar ik heb mijn toestel wel naar een Samsung Experianze Store gebracht en zodoende weet ik dat deze door Samsung (of in ieder geval, Samsung zelfSis verantwoordelijk) gemaakt is.
Dus nogmaals naar welke winkel heb jij je toestel gebracht of is deze door iemand van je verzekeraar opgehaald?
Heb je een bon van deze reparatie meegekregen?
DaveDH
Mijn toestel is ik binnenhuis gevallen en de rekening is ook betaald door mijn inboedel verzekeraar bij de ABN Amro. Maar ik heb mijn toestel wel naar een Samsung Experianze Store gebracht en zodoende weet ik dat deze door Samsung (of in ieder geval, Samsung zelfSis verantwoordelijk) gemaakt is.
Dus nogmaals naar welke winkel heb jij je toestel gebracht of is deze door iemand van je verzekeraar opgehaald?
Heb je een bon van deze reparatie meegekregen?
Was trouwens wel sprake dat het toestel opgehaald zou worden. Maar door een miscommunicatie ging dit niet door waardoor deze opgestuurd moest worden.
Contacteer de reperateur/verzekeraar, doe je beklag een claim je garantie.
Goedenavond,
Mijn Galaxy S5 is na een valpartij 3 weken geleden gerepareerd en wel terug gekomen. Alles werkt weer naar behoren (voor zover ik nu weet), behalve de frontcamera… (ik weet niet of de frontcamera voor de reparatie defect was aangezien mijn toestel compleet defect was.) Als ik de camera app open is er niks aan de hand, als ik de camera aan de achterkant gebruik. Als ik wil omschakelen naar de frontcamera krijg ik de volgende melding; ‘Waarschuwing. Serverfout opgetreden. Start camera opnieuw.’. (zie onderstaande foto) Alles geprobeerd maar niks werkt. Vanmiddag even langs The Phone House gegaan voor advies en zij hebben het met een tweede camera-programma geprobeerd maar deze melding blijft aanhouden en is het probleem waarschijnlijk dat de frontcamera niet goed is aangesloten of defect is. Kan dit probleem realistisch zijn? En zo ja, is het dan mogelijk om deze te laten repareren bij reparatie punten zoals phonedokter.nl etc? Of kunnen zij niks met dit probleem?
Ik hoor graag jullie reacties!!
Met vriendelijke groet,
Wander
Bijlage: