Hallo, Ik ben nieuw hier en niet echt handig. Ik heb een hele tijd geleden m'n Galaxy S5 geroot. Nu wil ik dit ongedaan maken, want ik wil graag updaten, maar dat lukt niet omdat ik m'n telefoon geroot heb. Mijn vraag is of dit kan en als dat kan of iemand mij dit stap voor stap uit wil leggen.
Hallo, Ik ben nieuw hier en niet echt handig. Ik heb een hele tijd geleden m'n Galaxy S5 geroot. Nu wil ik dit ongedaan maken, want ik wil graag updaten, maar dat lukt niet omdat ik m'n telefoon geroot heb. Mijn vraag is of dit kan en als dat kan of iemand mij dit stap voor stap uit wil leggen. Hieronder de gegevens: Modelnummer: SM-900F Android-versie: 4.4.2 Baseband-versie: G900FXXU1ANG8 Is dit genoeg?
dit lukt alleen door een originele rom te installeren. en deze kan je bv hier vinden
dit lukt alleen door een originele rom te installeren. en deze kan je bv [url=http://androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s5/58995-stock-official-firmware-sm-g900f.html]hier[/url] vinden
Hallo,
Ik ben nieuw hier en niet echt handig. Ik heb een hele tijd geleden m'n Galaxy S5 geroot. Nu wil ik dit ongedaan maken, want ik wil graag updaten, maar dat lukt niet omdat ik m'n telefoon geroot heb.
Mijn vraag is of dit kan en als dat kan of iemand mij dit stap voor stap uit wil leggen.
Hieronder de gegevens:
Modelnummer: SM-900F
Android-versie: 4.4.2
Baseband-versie: G900FXXU1ANG8
Is dit genoeg?