Ik heb sinds een paar maanden een Galaxy S5 in bezit. Meestal heb ik de telefoon op trillen staan. Laatst wilde ik de telefoon gewoon op melodie hebben. Voor zover nog niks aan de hand maar na een paar uur gaat zomaar mijn ingestelde ringtone over. Maar er komt niks inbeeld van een oproep, wekker of een agenda punt. Daarnaast krijg ik de ringtone alleen uit als ik de telefoon weer een tijdje op trillen zet.
Een andere ringtone kiezen of mobiel opnieuw opstarten werkt niet. Het komt elke keer terug.
Heeft iemand dit al vaker meegemaakt of weet hoe dit opgelost kan worden?
Gr. Damy
Bewerkt (21 juni 2015 20:24)
Goedenavond, Ik heb sinds een paar maanden een Galaxy S5 in bezit. Meestal heb ik de telefoon op trillen staan. Laatst wilde ik de telefoon gewoon op melodie hebben. Voor zover nog niks aan de hand maar na een paar uur gaat zomaar mijn ingestelde ringtone over. Maar er komt niks inbeeld van een oproep, wekker of een agenda punt. Daarnaast krijg ik de ringtone alleen uit als ik de telefoon weer een tijdje op trillen zet. Een andere ringtone kiezen of mobiel opnieuw opstarten werkt niet. Het komt elke keer terug. Heeft iemand dit al vaker meegemaakt of weet hoe dit opgelost kan worden? Gr. Damy
Goedenavond,
Ik heb sinds een paar maanden een Galaxy S5 in bezit. Meestal heb ik de telefoon op trillen staan. Laatst wilde ik de telefoon gewoon op melodie hebben. Voor zover nog niks aan de hand maar na een paar uur gaat zomaar mijn ingestelde ringtone over. Maar er komt niks inbeeld van een oproep, wekker of een agenda punt. Daarnaast krijg ik de ringtone alleen uit als ik de telefoon weer een tijdje op trillen zet.
Een andere ringtone kiezen of mobiel opnieuw opstarten werkt niet. Het komt elke keer terug.
Heeft iemand dit al vaker meegemaakt of weet hoe dit opgelost kan worden?
Gr. Damy