Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Riet2503

Riet2503

• Lid sinds 23 augustus 2015
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 23 augustus 2015
  • 22:13

Hallo forum
Ik heb gisteren vingerscanner ingesteld op mijn Galaxy S5, maar dat bevalt me helemaal niet. Dus ik wil het weer ongedaan maken.
Dit zou heel simpel moeten zijn volgens de beschrijving, maar bij mij is dat niet mogelijk. Krijg ik een heel verhaal te zien dat de registratie niet geannuleerd kan worden. Selecteer een andere methode en probeer opnieuw. Heeft iemand enig idee hoe ik dit ongedaan kan maken? Ik heb wel iets op internet gelezen, als je je aanmeldgegevens in beveiliging wist, dat je dan weer bij je veegscherm kan komen. Maar dat durf ik niet zomaar. mijn toestel is net nieuw. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Alvast bedankt

redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2982
  • Reputatie 60
  • 24 augustus 2015
  • 10:54

Verplaatst naar Samsung galaxy s5 forum

mand

mand

• Lid sinds 21 augustus 2012
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 27 augustus 2015
  • 13:54

Ik heb t zelfde probleem. Hij werkt wel, kan gewoon ontgrendelen maar de functie niet uitzetten. Ik had hem in combinatie met privestand (instellingen/apparaat/privestand
Bij mij staat er :

iemand ?

Samsung galaxy S5
Iphone 5
Iphone 4
Samsung galaxy S3
Iphone 3
Iphone
Htc

Riet2503

Riet2503

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 29 augustus 2015
  • 13:35

Misschien is dit een tip voor je. Ik ben naar een Samsung service punt gegaan. Daar hebben ze het voor mij in 10 sec gefikst. Die man zei dat de vingerscanner weer ontkoppeld moest worden van hetgeen je in dat meldscherm leest. Dit is hetzelfde als bij mij. Ik heb nu weer gewoon het veegscherm. Een service punt kun je vinden op Samsung.com. Veel succes

mand

mand

• Lid sinds 21 augustus 2012
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 29 augustus 2015
  • 21:48

Misschien is dit een tip voor je. Ik ben naar een Samsung service punt gegaan. Daar hebben ze het voor mij in 10 sec gefikst. Die man zei dat de vingerscanner weer ontkoppeld moest worden van hetgeen je in dat meldscherm leest. Dit is hetzelfde als bij mij. Ik heb nu weer gewoon het veegscherm. Een service punt kun je vinden op Samsung.com. Veel succes

Thnx een beetje te laat..heb samsung helpdesk gebeld en die ging op afstand in mn telefoon via een app. Kan zijn dat ING app een conflict geeft.Maar ze kwam er niet uit. Telefoon terug naar fabrieksinstellingen gezet en toen was t weg.
Weet je ook zo wat ze hebben gedaan om de vingerscanner te ontkoppelen ?

In elk geval bedankt voor je antwoord

Samsung galaxy S5
Iphone 5
Iphone 4
Samsung galaxy S3
Iphone 3
Iphone
Htc

Riet2503

Riet2503

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 31 augustus 2015
  • 16:58

Jammer dat mijn antwoord te laat was. Tegen mij hebben ze bij de helpdesk hetzelfde gezegd. Moet terug naar fabrieksinst. Wat die wizzkid bij het servicepunt precies gedaan heeft, weet ik niet, maar hij tikte een paar keer ergens op en zei, zo dat is gebeurd. Ik heb hem ontkoppeld van hetgeen op je scherm stond. Ik allang blij.

wieggertkuik@gmail.com

wieggertkuik@gmail.com

• Lid sinds 13 februari 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 13 februari 2017
  • 19:22

in de instellingen gaan,daar kiezen vergrendelingsscherm,dan ontgrendeling v.h.scherm,daar je model tekenen, nogmaals je model tekenen om te valideren, dan een code pin "zogezegd "de secours" van minimum 4 cijfers bepalen. Ik denk dat die optie er dus vermeld staat. Dat laat je dan toe,te kiezen hoe je in toekomst wil openen,met vingerscan (dessin of model dus), of je cijferpin. Pas op,die cijferpin moet je goed onthouden! Anders kan t gebeuren dat je naar de verkoper moet om opnieuw erin te kunnen. Noteer hem ergens goed of kies een die je automatisch goed onthoudt.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.