Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Irisqb

Irisqb

  • Lid sinds 14 september 2015
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #1
  • 14 september 2015
  • 17:14

GM

Ik vermoed dat het sinds de meest recente update is, iig sinds een aantal dagen… Op de meest uiteenlopende momenten (bijv openen app als Facebook, starten telefoongesprek) maakt mijn g5 een geluidje (ploing…). Ontzettend irritant en ik heb al van alles geprobeerd om het weg te krijgen. Trof bij instellingen de nieuwe opties (oa vegen voor pauze oid) en heb deze allemaal uitgeschakeld maar hij blijft het doen (vooral bij openen Facebook). Kan iemand mij vertellen hoe ik dit geluid volledig uit kan zetten?

Groet

Verwijderd_Account_127778

Verwijderd_Account_127778

  • Lid sinds 26 juli 2014
  • Berichten 81
  • Reputatie 10
  • #2
  • 14 september 2015
  • 19:46

.

Bewerkt (5 november 2019 14:18) | .
AstridV

AstridV

  • Lid sinds 04 oktober 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #3
  • 4 oktober 2015
  • 10:42

Is jouw probleem al verholpen? Die van mij doet het sinds 2 dagen, en er is geen update geweest. De tip die Veyron180 geeft werkt niet helaas. Ik hoor het graag als je een oplossing hebt!

droppiesyl

droppiesyl

  • Lid sinds 19 oktober 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #4
  • 19 oktober 2015
  • 08:17

Hoi,

Na van alles geprobeerd te hebben zijn bij mij de geluidjes gestopt toen ik "nfc" heb uitgezet (instellingen - meer- nfc). Is iets met gegevensuitwisseling toestaan bij contact met ander apparaat (bv je oude mobiel).
Succes,

Bewerkt (19 oktober 2015 08:18) | typfout
titico

titico

  • Lid sinds 21 juli 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #5
  • 21 juli 2016
  • 21:52

Dank Droppiesyl!
Het probleem was meteen opgelost.

Jerry129

Jerry129

  • Lid sinds 24 augustus 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #6
  • 24 augustus 2016
  • 12:11

Ik heb dit probleem ook gehad, NFC heb ik uitgezet en toen was het pling ploing geluid weg. Nou bedacht ik me, wat kan het dan zijn wat mijn NFC chip activeert. Ik ging kijken in mijn hoesje, maar het enige wat er in mijn hoesje zat was mijn pinpas. Nou komt het probleem, in je pinpas zit ook een NFC chip voor contactloos betalen. Ik heb mijn pinpas uit me hoesje gehaald en probleem weg. (Let er ook even op dat je bij een OV chipkaart of een bibliotheekpas ook een NFC chip zit)

Bewerkt (24 augustus 2016 12:16)
fleurgeurts7

fleurgeurts7

  • Lid sinds 31 augustus 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #7
  • 31 augustus 2016
  • 22:39

Dankjewel! 
Ik ben eindelijk van dat rot geluid af?

fleurgeurts7

fleurgeurts7

  • Lid sinds 31 augustus 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #8
  • 31 augustus 2016
  • 22:39

Dankjewel! 
Ik ben eindelijk van dat rot geluid af?

linssen.linda

linssen.linda

  • Lid sinds 05 september 2016
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • #9
  • 5 september 2016
  • 10:35

Zijn er nog andere mogelijke oplossingen?

Ik heb geen pasjes in de buurt van mijn 4 dagen oude Galaxy A510 en met/zonder NFC tag aan en na opnieuw opstarten blijft hij zonder aanleiding trillen (om de 2-3 minuten). 
Een andere mogelijkheid is dat hij blijft trillen als er ook maar een melding bovenin staat. (Maar één keer lijkt me voldoende).

BelSimpel raadde mij aan hem 'gewoon' terug te zetten naar fabrieksinstellingen, maar dan kan ik weer van vooraf aan beginnen met mappen maken, applicaties instellen etc., dat is niet gewenst.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • #10
  • 5 september 2016
  • 12:36

Volgens mij heb je dezelfde vraag elders ook al gesteld, daar heb ik een mogelijke oplossing neergezet.


https://androidworld.nl/forum/samsung-algemeen/68549-samsung-a5.html?page=1#post-496094

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren