Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Beste forum-leden,
Sinds ik deze telefoon ruim een jaar geleden aan heb geschaft, heb ik al minstens 3x al m'n wifi-wachtwoorden weer opnieuw moeten invoeren.
Is er iemand anders die dit zelfde probleem ook heeft?
Of het liefste: heeft gehad. Zodat die kan aangeven welke oplossing ik hiervoor kan gebruiken.
Dit is namelijk erg irritant, aangezien ik niet altijd alle wachtwoorden nog weet of sommige in heb laten voeren en nooit geweten heb.
Ik heb dus een Samsung S5, modelnummer SM-G900F, baseband-versie G900FXXU1PODT, kernelversie 3.4.0-4854135.
Het gebeurde naar mijn weten telkens op andere momenten en niet dat ik me kan herinneren als ik met iets speciaals bezig was, wat het m.i. zou kunnen opwekken.
Alvast bedankt voor de reacties.
Micha
Dank je wel voor je snelle reactie.
Ik hoop het nooit meer nodig te hebben, maar mocht het toch zover komen, dan ga ik dit proberen.
Als er nog andere mogelijkheden zijn, dan verneem ik die ook graag.
Grt
Met deze app werkt het inderdaad: ik heb even getest door een bekend wachtwoord te verwijderen en daarna de back-up te herstellen. Het wachtwoord werd weer netjes terug gezet.
Super bedankt!
Graag gedaan en super dat het helpt een backup maken is altijd wel handig want je weet maar nooit
Beste forum-leden,
Sinds ik deze telefoon ruim een jaar geleden aan heb geschaft, heb ik al minstens 3x al m'n wifi-wachtwoorden weer opnieuw moeten invoeren.
Is er iemand anders die dit zelfde probleem ook heeft?
Of het liefste: heeft gehad. Zodat die kan aangeven welke oplossing ik hiervoor kan gebruiken.
Dit is namelijk erg irritant, aangezien ik niet altijd alle wachtwoorden nog weet of sommige in heb laten voeren en nooit geweten heb.
Ik heb dus een Samsung S5, modelnummer SM-G900F, baseband-versie G900FXXU1PODT, kernelversie 3.4.0-4854135.
Het gebeurde naar mijn weten telkens op andere momenten en niet dat ik me kan herinneren als ik met iets speciaals bezig was, wat het m.i. zou kunnen opwekken.
Alvast bedankt voor de reacties.
Micha