Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

MarcoPolo

MarcoPolo

• Lid sinds 16 april 2012
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 6 januari 2016
  • 07:38

Is niet mogelijk de Samsung Galaxy S5 NEO te registreren.
Daar ik niet kan registreren heb ik evenmin toegang tot het platform voor discussies.
Bij registratie krijgen we enkel SM-G900F als keuze.

Bijlage:

ditismijn1nige

ditismijn1nige

• Lid sinds 15 oktober 2017
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 15 oktober 2017
  • 18:26

Ik ken dat probleem.Heb sinds kort ook een Samsung s5 neo.Lukt me niet om GSM  te registreren.
Jammer!

Groeten van mij.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 15 oktober 2017
  • 18:46

hmmm hebben jullie wel de juiste nummers ingegeven let ook op hooftletters of klik hier daar zie ik drie soorten s5 neo effe checken of die overeen komen met die van jullie.

verder weet ik niet zo veel van samsung toestellen maar klik even hier aan de hand van die code's kun je het type nummer achterhalen onder getting phone information veder staan daar nog meer handige code's.

ditismijn1nige

ditismijn1nige

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 15 oktober 2017
  • 19:19

Ik heb een Samsung S 5 neo
SM G903F
MarcoPolo heeft een ander nr geloof ik.

Groeten van mij.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 15 oktober 2017
  • 19:48

ja dat begrijp ik wel maar als ik bijvoorbeeld jou nummer SM G903F in type op de site van samsung dan krijg ik nul of geen toestel maar als ik bijvoorbeeld het voledige type nummer SM-G903FZSPHNin type krijg ik wel een s5 neo.

bijvoorbeeld de laatste PHN letters staan voor een nederlands toestel kan zijn dat samsung daar onderscheid in maakt met de manier hoe je je aan moet melden.

ik heb dit zelf ook al eens ondervonden toen ik firmware nodig had daar waar ik met het volledige nummer wel firmware kon downloaden en met alleen het voorste type aanduiding niet.
het zou zomaar kunnen dat je je alleen maar aan kunt melden door het volledige nummer in te typen.

het beste is even achterhalen welk type nummer (niet alleen de voorste nummers) maar het gehele nummer te zien achterhalen door bijvoorbeeld je telefoon app te openen en een van de onderstaande nummers in te tikken op die manier kun je achter het gehele typenummer komen.

heb je misschien een link naar daar waar je je aan wilt melden? misschien zie ik het probleem waar het mis gaat.

en anders even wachten op andere reacties.

Getting Phone Information:

• Get Your Device Info - *#*#4636#*#*

• View Firmware Software version - *#*#1111#*#*

• View PDA type and version - *#*#1234#*#*

• View all user stats from very beginning and important phone info - *#*#4636#*#*

Bewerkt (15 oktober 2017 19:51)
ditismijn1nige

ditismijn1nige

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 15 oktober 2017
  • 20:57

Dankjewel voor je antwoord!
Ik heb hier wel wat aan denk ik.
Anderen hoop ik ook?
Thanks voor je antwoord ?

Groeten van mij.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 15 oktober 2017
  • 22:59

als je je maar kunt aanmelden op deze manier dan zal het zeker ook anderen helpen.

laat even weten of het helpt op deze manier aanmelden dat zou mooi zijn en deze post niet voor niets is geweest ;-)

ditismijn1nige

ditismijn1nige

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 16 oktober 2017
  • 16:34

Goedendag.
Ik ben begonnen met het aanmaken van een Samsung account
Toen heb ik het profiel bewerkt dat gekoppelt is aan mijn emailadres.
Ik heb de knop 'Schakel aangepaste service in' gebruikt.Onder de tab: 'instellingen voor persoonlijke gegevens'.
Je moet voor elke bewerking wel het door jou gekozen wachtwoord intoetsen.Dit is voor jou eigen veiligheid heel goed.
O ja….voor mijn eigen gemak heb ik de taal van de pagina op Nederlands gezet.Ookal kan ik begrijpend Engels redenlijk goed lezen.
Ik meld het wel zodra ik mijn GSM geregistreert heb.Maar de internetlink die heb ik volgens mij wel gevonden namelijk…
deze internetlink 
Het is echt een heel goede kwestie van 'begrijpend' kunnen lezen. En opschrijven op welke internetlinken je geweest bent om je doel te behalen.
Als je tussendoor namelijk iets anders moet doen kan je als je klaar bent weer verder met jou doel…het registreren van jou GSM.
Ik ben weer eenstapje verder gekomen maar heb mijn GSM dus nog niet kunnen registreren omdat ik daar echt de tijd voor wil nemen en  goed wil onthouden wat ik doe en waar ik mee bezig ben.
Pen en papier liggen in elk geval naast mijn laptop nu.

Groeten van mij.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.