Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

NewbyRoot

NewbyRoot

• Lid sinds 21 februari 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 21 februari 2016
  • 16:37

Ik ben mij aan het verdiepen in Rooten van mijn Samsung Galaxy S5 Plus (G901F) (FXXU1BOC4)
En ik had al een paar sites gevonden hoe dit te doen qua programma's en volgorde maar het gaat
er meer om dat ik niet weet of ik bepaalde software kan gebruiken. 
Ik heb lollipop 5.0.2 wat voor mij niet werkt. en nu wil ik gaan rooten en novarom gebruiken.
Maar de code die er aan gelinkt staat is KCCAT6-KCCAT6XX in combi met (G901F).
  //download.chainfire.eu/481/CF-Root1/CF-Auto-Root-kccat6-kccat6xx-smg901f.zip?retrieve_file=1 ( [Recovery][kccat6][G901F][31.12.15] TWRP 2.8.7.1 Touch Recovery).

Er zijn meerdere opties om te rooten. Ik heb al wat advies gekregen om Odin te flashen met CF-autoRoot
maar ik las ook dat je Odin kan gebruiken met TWRP/CWM recovery en daarna kan je een eigen rom 
installeren. (Novarom met bootloader en modem) 

Maar dan moest je telefoon wel KCCAT6 zijn. En mijne is FXXU1BOC4 dus ik weet niet of ik het kan gebruiken.

Ik weet niet helemaal of ik het goed begrepen heb maar ik wil mijn telefoon niet bricken. En daarna
gewoon nog gebruiken. Vandaar deze wellicht wat onduidelijk manier van uitleggen voor de 
doorgewinterde rooters. Maar ik ben een beginner

da.boogers.jr1

da.boogers.jr1

• Lid sinds 21 januari 2016
  • Berichten 67
  • Reputatie 0
  • 23 februari 2016
  • 07:39

Als je hem alleen wilt rooten kun je het best kingroot gebruiken dat is een app die je van internet moet downloaden die het rooten voor je doet.

APP Tester!

Team Chroma, alle hulp in software.

redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2982
  • Reputatie 60
  • 23 februari 2016
  • 09:00

Lees eerst even dit door dat kan ook een hoop schelen : http://androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s5/62481-how-to-root-je-s5-voor-beginnelingen.html?page=1

Via odin is in mijn ogen het netste, dan gebruik je officiële flash software.
Als je van te voren alles paar keer doorleest en de stappen die je moet doen doorneemt zal alles goed gaan.
Als je het dan nog niet vertrouwt kun je op youtube nog altijd filmpjes bekijken.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.