Zojuist geprobeerd om de firmware van de S5 opnieuw te installeren met Odin. Helaas gaf deze een error aan waardoor het niet gelukt is. Nu kan ik hem natuurlijk ook niet meer starten en geeft hij het zelfde aan als wat de titel zegt. Als ik de firmware wil herstellen met Kies, dan download hij wel de firmware maar als hij het wil installeren geeft hij aan dat de telefoon niet herkend wordt.
Wat moet ik doen?
Groet,
Rick
Hallo allemaal, Zojuist geprobeerd om de firmware van de S5 opnieuw te installeren met Odin. Helaas gaf deze een error aan waardoor het niet gelukt is. Nu kan ik hem natuurlijk ook niet meer starten en geeft hij het zelfde aan als wat de titel zegt. Als ik de firmware wil herstellen met Kies, dan download hij wel de firmware maar als hij het wil installeren geeft hij aan dat de telefoon niet herkend wordt. Wat moet ik doen? Groet, Rick
Hallo allemaal,
Zojuist geprobeerd om de firmware van de S5 opnieuw te installeren met Odin. Helaas gaf deze een error aan waardoor het niet gelukt is. Nu kan ik hem natuurlijk ook niet meer starten en geeft hij het zelfde aan als wat de titel zegt. Als ik de firmware wil herstellen met Kies, dan download hij wel de firmware maar als hij het wil installeren geeft hij aan dat de telefoon niet herkend wordt.
Wat moet ik doen?
Groet,
Rick