Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Ilbo

Ilbo

• Lid sinds 19 mei 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 19 mei 2016
  • 09:47

Kort geleden kreeg ik de update binnen…deze heb ik uitgevoerd maar sindsdien heb ik het volgende probleem:
Iedere nacht leg ik mijn telefoon aan de lader (dit doe ik al heel lang en nooit problemen mee gehad) maar nu blijkt hij zich uit te schakelen als hij blijkbaar helemaal vol is. Maar volgens mij niet meteen.
De app AccuWeather is bijvoorbeeld afgelopen nacht nog om 2:10 nog opnieuw geladen terwijl ik 100% zeker weet dat de telefoon voor 0:00 uur al vol is geweest.

Ik heb ook uitgeprobeerd om de telefoon 's nachts uit de lader te laten en dan is hij 's morgens niet uit.
Je zou zeggen "dan laat je 'm 's nachts toch uit de lader"  maar dat vind ik niet handig aangezien je dan overdag met een half lege telefoon rond wandelt en niet altijd en overal oplaadmogelijkheden hebt. 

Herkent iemand dit???

bjorn89

bjorn89

• Lid sinds 15 maart 2016
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 19 mei 2016
  • 14:14

Na de update naar Android 6.0.1 heb ik dit ook steeds vaker. bij het laden wordt de accu heel erg heet wat voorheen voor de update nooit zo was, eenmaal helemaal opgeladen reboot het toestel zichzelf als ik de lader eruit haal. soms heb ik dit ook overdags als ik de Telefoon normaal gebruik.

sjoemie1985

sjoemie1985

• Lid sinds 27 oktober 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 8 juni 2016
  • 12:06

Ik heb de zelfde problemen met mijn galaxy S5 en een collega met zijn galaxy S6 edge.
Mijn S5 doet dit soms spontaan als ik met bijvoorbeeld facebook bezig ben.
Dan blijft hij even hangen op een bepaald venster en dan in eens moet ik mijn unlockcode invoeren in verband met een herstart.
De herstart lijkt eigenlijk niet eens op die, als je het zelf uitvoert.
Dus ik zie het samsung logo niet en dat hele "filmpje" wat hij bij het afsluiten en opstarten doet en ook de tune hoor ik niet eens.
Hij zegt gewoon in eens dat hij een herstart heeft uitgevoerd.
Heel vreemd in ieder geval, en het lijkt er op dat hij dit doet sinds de update naar android versie 6.0.1
en zelfde geld ook voor mijn collega.

Ik hoop dat er meer mensen zijn die dit hebben en dat er wellicht een oplossing komt.

Bewerkt (8 juni 2016 12:07) | extra info

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.