Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Dan ben ik toch alles kwijt? Backup maken lukt nl ook niet….
hallo bekestein
wat heb je uiteindelijk, gedaan mijne blijft ook hangen.
Ook niet in de notificatie balk door met twee vingers de notificatie balk naar beneden slepen en daar op het icoon spaarstand klikken of constant indrukken totdat je in de instellingen komt.
Of bij instellingen/batterij.
hallo bekestein wat heb je uiteindelijk, gedaan mijne blijft ook hangen.Hard reset lukte ook niet! Ik heb van mijn werk een nieuwe telefoon gekregen
Bekijk het onderstaand filmpje, als dat niet lukt een reset doen helpt dat ook niet dan voor reparatie aanbieden.
https://www.youtube.com/shared?ci=xc-8ZrFWu1o
Ik had gisteravond weinig batterij en geen oplader in de buurt en heb de telefoon toen op de spaarstand gezet. Telefoon is inmiddels opgeladen alleen kan ik de telefoon niet meer terugzetten naar de normale stand. Als ik bij instellingen kijk is er een beperkte keuze hetzelfde geldt voor de powerknop, alleen uitzetten, opnemen opstarten en vliegtuig modus…. soft reset gedaan. Niets werkt of ik kan het niet vinden. Dank alvast voor de hulp.