Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

nr1

nr1

  • Lid sinds 27 december 2016
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • #1
  • 5 januari 2017
  • 18:30

Als ik bij vergrendelscherm - schermbeveiliging - schermvergrendeling kijk staat er: ''beveiligd met wachtwoord'' maar als ik dit wachtwoord invul zegt ie steeds ''probeer opnieuw''. Hoewel hij niet om een wachtwoord vraagt bij het ontgrendelen van mijn tel kan ik deze niet instellen, fabrieksherstel werkt ook niet want dan vraagt hij om hetzelfde wachtwoord wat ik niet heb, proberen met samsung.nl te ontgrendelen lukte ook niet want dat was alleen voor het vergrendelscherm waar hij dus niet om een wachtwoord vroeg. Hoe kan ik nu dus toch een manier vinden om in dat scherm te komen en een wachtwoord of vingerafdruk in te stellen?

Engel

Engel

  • Lid sinds 25 september 2011
  • Berichten 184
  • Reputatie 10
  • #2
  • 6 januari 2017
  • 08:49

Heb je dit toestel gekocht of gekregen of gevonden ??????
Ga even naar de oude eigenaar

Groetjes Leo
Beheerder Harmony forum

Eigenaar van een S5

Desi9

Desi9

  • Lid sinds 18 juni 2017
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • #3
  • 18 juni 2017
  • 00:32

Hi, hoe heb jij dit probleem opgelost? Ik heb nu namelijk exact hetzelfde probleem. Als ik op 'Schermvergendeling' klik, staat er wachtwoord bevestigen en bij het invoeren van het wachtwoord de melding probeer opnieuw. 

De optie 'Aanmeldgegevens wissen' is grijs bij mij.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • #4
  • 18 juni 2017
  • 10:33

Je zou naar Android apparaat beheer kunnen gaan en kijk dan even onder het kopje vergrendelen (zie link) een herstel bericht sturen misschien kun je daar iets uithalen.


https://support.google.com/accounts/answer/6160491?hl=nl

Of probeer dit.

http://www.samsung.com/nl/support/skp/faq/1068031

Of dit.

https://forum.t-mobile.nl/samsung-362/samsung-galaxy-s5-lockcode-vergeten-235031

Bewerkt (18 juni 2017 10:41) | link toegevoegd
Desi9

Desi9

  • Lid sinds 18 juni 2017
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • #5
  • 18 juni 2017
  • 11:39

Bedankt voor je reactie gizmobinky. 

Maar het helpt niet. Ik heb via de eerste link geprobeerd om een vergrendeling in te stellen maar dan krijg ik de melding dat dat niet nodig is omdat er al een wachtwoord is ingesteld. Maar ik kan gewoon in mijn tel door te vegen over het scherm. En ik doe liever geen factory reset. 

Schermbeveiliging staat op vegen namelijk, maar als ik instellingen dit wil wijzigen dat staat er: Schermvergeendeling: beveilig met wachtwoord. Als ik daar dan op klik wordt er staat er wachtwoord bevestigen, maar als ik deze opgeef krijg ik de melding probeer opnieuw. Dit kan ik duizend keer proberen zonder dat ik een andere melding krijg. 

Ik heb geprobeerd om certificaten te verwijderen maar dat staat grijs en kan er dus niet op klikken. 

Nog andere tips die ik kan proberen?

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • #6
  • 18 juni 2017
  • 12:49

Heb je ook geprobeerd om het cache geheugen in recovery te wissen, zie link.


https://forum.t-mobile.nl/samsung-362/samsung-galaxy-s5-lockcode-vergeten-235031

nr1

nr1

  • Lid sinds 27 december 2016
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • #7
  • 18 juni 2017
  • 15:51

Heb je dit toestel gekocht of gekregen of gevonden ?????? Ga even naar de oude eigenaar
nee het is gewoon mijn eigen toestel het was nooit eerder van iemand

nr1

nr1

  • Lid sinds 27 december 2016
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • #8
  • 18 juni 2017
  • 15:53

Hi, hoe heb jij dit probleem opgelost? Ik heb nu namelijk exact hetzelfde probleem. Als ik op 'Schermvergendeling' klik, staat er wachtwoord bevestigen en bij het invoeren van het wachtwoord de melding probeer opnieuw.  De optie 'Aanmeldgegevens wissen' is grijs bij mij.
nee nog niet.  

alleen waar staat bij jou de optie 'Aanmeldgegevens wissen' want die zie ik niet met android 6.01.

nr1

nr1

  • Lid sinds 27 december 2016
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • #9
  • 18 juni 2017
  • 15:54

Bedankt voor je reactie gizmobinky.  Maar het helpt niet. Ik heb via de eerste link geprobeerd om een vergrendeling in te stellen maar dan krijg ik de melding dat dat niet nodig is omdat er al een wachtwoord is ingesteld. Maar ik kan gewoon in mijn tel door te vegen over het scherm. En ik doe liever geen factory reset.  Schermbeveiliging staat op vegen namelijk, maar als ik instellingen dit wil wijzigen dat staat er: Schermvergeendeling: beveilig met wachtwoord. Als ik daar dan op klik wordt er staat er wachtwoord bevestigen, maar als ik deze opgeef krijg ik de melding probeer opnieuw. Dit kan ik duizend keer proberen zonder dat ik een andere melding krijg.  Ik heb geprobeerd om certificaten te verwijderen maar dat staat grijs en kan er dus niet op klikken.  Nog andere tips die ik kan proberen?
precies dit heb ik ook!! maar voor de rest doet mijn toestel het gewoon alleen kan ik het niet beveiligen

Bewerkt (18 juni 2017 16:02)
nr1

nr1

  • Lid sinds 27 december 2016
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • #10
  • 18 juni 2017
  • 16:00

Je zou naar Android apparaat beheer kunnen gaan en kijk dan even onder het kopje vergrendelen (zie link) een herstel bericht sturen misschien kun je daar iets uithalen. https://support.google.com/accounts/answer/6160491?hl=nl Of probeer dit. http://www.samsung.com/nl/support/skp/faq/1068031 Of dit. https://forum.t-mobile.nl/samsung-362/samsung-galaxy-s5-lockcode-vergeten-235031
dat eerste snap ik niet helemaal 

de 2e en 3e hebben hier niks mee te maken want we kunnen  gewoon onze telefoon binnen en gebruiken en alles doen alleen juist GEEN schembeveiliging instellen omdat hij hierom een wachtwoord voor vraagt wat wij niet weten of het apparaat niet accepteert dat is het probleem.

''Heb je ook geprobeerd om het cache geheugen in recovery te wissen, zie link.


https://forum.t-mobile.nl/samsung-362/samsung-galaxy-s5-lockcode-vergeten-235031
 
dit is de verkeerde link, die had je net ook al bij je vorige bericht en heeft niks met cache te maken…

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.