Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 19 juni 2017
  • 22:31

Het is trouwens nooit verkeerd om een backup te maken met zulk soort acties.
hoe doe je dit eigenlijk en waar sla je deze dan op?
Gewoon aansluiten op een pc en de boel kopiëren of gebruik het Samsung pc programma kies of voor jongere Samsung toestellen Samsung Smart switchde pc versie..

nr1

nr1

• Lid sinds 27 december 2016
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 19 juni 2017
  • 22:42

Gewoon aansluiten op een pc en de boel kopiëren of gebruik het Samsung pc programma kies of voor jongere Samsung toestellen Samsung Smart switchde pc versie..
welke gegevens backt ie dan allemaal up? alleen fotos videos muziek of ook accounts en instellingen van je tel en accounts/gegevens in spelletjes?

Desi9

Desi9

• Lid sinds 18 juni 2017
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 19 juni 2017
  • 23:22

Volgens mij heb ik een oplossing, heeft in ieder geval bij mij gewerkt. https://findmymobile.samsung.com/ Inloggen met je Samsung account. Rechterkant klikken op ´Meer´ en dan op ´Mijn apparaat ontgrendelen´.
hiermee is het me nu wel gelukt om een andere manier van schermbeveiliging in te stellen met een wachtwoord, maar als ik klik op vingerafdruk (de beveiliging die ik eerst had) zegt hij:  geef een back-up wachtwoord op, alleen bij alles wat ik invul zegt hij probeer het opnieuw dus schijnbaar wilt hij wel een wachtwoord hebben wat ik niet heb… en hoe deed je dat van die cache wissen nou precies?
https://forum.t-mobile.nl/samsung-362/samsung-galaxy-s5-lockcode-vergeten-235031

Deze stappen volgen om cache partition te verwijderen. Toestel eerst uitzetten.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 19 juni 2017
  • 23:35

welke gegevens backt ie dan allemaal up? alleen fotos videos muziek of ook accounts en instellingen van je tel en accounts/gegevens in spelletjes?
Gegevens van spelletjes denk ik niet of het moet opgeslagen zijn in een account voor Google agenda, telefoon nummers enz wel maar dan moet je dat wel aangeven in je Google account voor de rest kun je het beste een van die pc programma's eert even proberen dan zie je snel genoeg wat er allemaal aan kopieën opgeslagen wordt.

Ik weet trouwens weinig van Samsung toestellen en weet dan ook niet precies wat er nu wel of niet wordt opgeslagen met die programma's.

PS,.  Data wat in apps staat ben je kwijt zoals bijvoorbeeld opgeslagen notities in een notitie app.

Bewerkt (19 juni 2017 23:39) | extra info toegevoegd

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.