Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Tucker

Tucker

  • Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1440
  • Reputatie 70
  • #1
  • 3 juni 2017
  • 09:35

Toen ik vanmorgen opstond en mijn Galaxy S5 van de lader haalde bleek hij tot mijn verbazing uit te zijn gegaan. Bij aanzetten bleek dat hij niet was opgeladen en na het ingeven van de pincode verscheen heel kort de melding "de apparaatcode is uitgeschakeld voor alle apps, je kunt mogelijk het apparaat niet op afstand traceren".
Iemand enig idee wat hier aan de hand is en of ik actie moet ondernemen?

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.