Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Daisy81

Daisy81

  • Lid sinds 24 mei 2016
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • #1
  • 26 mei 2016
  • 11:01

Ik krijg de laatste tijd de volgende melding "gebruik de originele lader" als ik mijn telefoon wil opladen. Als ik mijn lader eruit haal en dan weer instop is deze melding weer weg.

Heeft iemand anders dit probleem ook?

Bewerkt (31 mei 2016 20:54)
Daisy81

Daisy81

  • Lid sinds 24 mei 2016
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • #2
  • 3 juni 2016
  • 15:51

Ik heb mijn vraag ook bij Samnsung Mobiel NL gelegd en zij kwamen met het volgende opties

Kun je jouw toestel eens opstarten in de veilige modus en het dan nog eens
proberen met de snellader? Zo kom je in de veilige stand: http://www.samsung.com/nl/support/skp/faq/925591. In deze tijdelijke stand doen alleen de standaardapps het even, je raakt verder niets kwijt.

Kun je deze tips eens bekijken? http://www.samsung.com/nl/support/skp/faq/1061407

En als laatste optie of ik mijn aansluiting heel voorzichtig wilde schoonmaken.


Na de eerste twee opties kreeg ik de melding nog steeds, maar na het voorzichtig schoonmaken van mijn aansluiting heb ik TOT NU TOE deze melding niet meer gekregen. Hopelijk hebben jullie hier wat aan mochten jullie het zelfde probleem krijgen.

Daisy81

Daisy81

  • Lid sinds 24 mei 2016
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • #3
  • 15 juni 2016
  • 17:20

UPDATE: Ik kreeg de zelfde melding bij het gebruik van mijn powerbank. Advies van Samsung was om naar een servicepunt te gaan. En wat blijkt? mijn snoer is geknakt aan het begin en daarom krijg ik deze melding wat niet onder de garantie valt. Oplossing van de medewerker was gewoon een nieuwe snoer kopen.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.