Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
JA, Dat heb ik ook! Wordt er erg verdrietig van, want vond dat juist een toegevoegde waarde van mijn Edge…
Helaas nog geen oplossing gevonden!
Ik heb gechat met Samsung. Enige oplossing zou apparaat resetten zijn. Nou dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken . Werkt dat dan niet dan moet een Samsung reparatie centrum bezocht worden.
Annemieke. Kijk even bij het nieuwe topic hierover. Staan een paar oplossingen.
Hallo heb dezelfde melding na update.
Wat is de oplossing? Wat Marjan aangeeft via Appl.beheer werkt niet. Krijg geen update verwijderen te zien.
Om via Smart Switch te backuppen etc. teveel werk.
Wie heeft de oplossing en hoe?
misschien helpt.
instellingen/applicaties/applicatiebeheer/meer/systeem-apps weergeven/edge screen en tik op gegevens wissen of cache legen.
je zou ook nog apps edge op dezelfde manier de gegevens/cache kunnen wissen.
Dankjewel! Het is gelukt. Heb gegevens verwijderd en cache geleegd. Kon toen bijwerken App edge en People edge. Super bedankt. Bij Samsung gaven ze aan fabriekherstel. Dit toch makkelijker.
Dankjewel! Het is gelukt. Heb gegevens verwijderd en cache geleegd. Kon toen bijwerken App edge en People edge. Super bedankt. Bij Samsung gaven ze aan fabriekherstel. Dit toch makkelijker.ik denk ook dat dit bedoeld werd in het andere topic alleen zij gebruikten de naam updates verwijderen is gewoon hetzelfde ;-)
Na de laatste software update doet mijn edge screen het niet meer. Ik krijg dan de melding "edge screen is gestopt ". Heeft iemand anders dit ook? Iemand een oplossing?