Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Kadinksky

Kadinksky

• Lid sinds 13 oktober 2016
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 13 oktober 2016
  • 22:28

Beste leden,

Ik heb eergisteren mijn batterij van mijn s6 edge laten vervangen omdat deze heel snel leegliep na iets meer dan een jaar mijn smartphone te hebben gebruikt.
Sinds gisteren begon mijn s6 edge problemen te geven. Eerst viel die zomaar uit het niets uit. Ik dacht eerst dat ik het had uitgezet, maar later op de dag viel die meerdere keren uit en toen wist ik dat er iets mis was. Ik hoorde ook dat er iets loszat vanbinnen. Een soort geklop en je voelt het ook als je met de gsm beweegt. En dan weigerde de smartphone ineens op te laden. En nu is het verhaal helemaal compleet. De touchscreen werkt helemaal niet meer en reageert op geen enkele aanraking. Ik kan de gsm ook niet uitzetten of in recovery mode zetten. Aansluiten aan de laptop doet het ook niet meer. Eigenlijk kan ik niets meer met het toestel.

Wat kan ik nog doen? En kan het dat dit met de batterij te maken hebben? Dat die niet goed vastgemaakt is? Of zou het toch iets anders zijn.

Weer iemand hier meer over of kan iemand me raad geven.

zombiehendriks

zombiehendriks

• Lid sinds 21 september 2016
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 14 oktober 2016
  • 11:51

Als je het toestel beweegt voel je dan ook iets zwaars bewegen aan de binnenzijde naast het geklop wat je hoort?

De enige plek die "geluid" mag maken is de camera module maar dat is meer een geluid of er iets kleins loszit. Als je echt iets voelt schuiven dan ligt de accu los.

Daarnaast kan het zijn dat de kabel van het display beschadigd is tijdens de reparatie of niet volledig juist is terug gezet waardoor de connector los is geschoten door bijvoorbeeld de loszittende accu.

Heb je het zelf vervangen of laten vervangen?

Kadinksky

Kadinksky

• Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 15 oktober 2016
  • 22:00

Ja klopt, het lijkt alsof er iets zwaars beweegt vanbinnen, de batterij die los zat was ook het eerste waar ik aan dacht.

Ik probeer nu al een tijdje de winkel te bereiken die dit heeft vervangt voor me, maar ik krijg ze niet te pakken. 
Ik zal er maandag naartoe gaan en om uitleg vragen want dit mag toch niet voorvallen? Of gebeurt dit vaker bij dit soort toestellen.

zombiehendriks

zombiehendriks

• Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 16 oktober 2016
  • 00:00

Nee dit mag absoluut niet gebeuren. Accu's worden vaak met een laag dubbelzijdige tape vastgeplakt op de oorspronkelijke plek maar dit zijn ze hoogstwaarschijnlijk vergeten te doen.

Terug gaan naar het reparatie punt en een kosteloze reparatie afdwingen. Ik ga ervanuit dat ze een standaard garantie meegeven op de uitgevoerde reparatie, wij hanteren doorgaans 3 maanden garantie tenzij er waterschade geconstateerd is.

Kadinksky

Kadinksky

• Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 28 oktober 2016
  • 00:12

Nee dit mag absoluut niet gebeuren. Accu's worden vaak met een laag dubbelzijdige tape vastgeplakt op de oorspronkelijke plek maar dit zijn ze hoogstwaarschijnlijk vergeten te doen. Terug gaan naar het reparatie punt en een kosteloze reparatie afdwingen. Ik ga ervanuit dat ze een standaard garantie meegeven op de uitgevoerde reparatie, wij hanteren doorgaans 3 maanden garantie tenzij er waterschade geconstateerd is.
Dit is gelukkig nog in orde gekomen. Ze hebben een nieuwe batterij ingestoken en met een dubbele tape vastgemaakt. En sindsdien heb ik geen problemen meer. 
Dank je wel voor de antwoorden. Super deze forum!!

zombiehendriks

zombiehendriks

• Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 28 oktober 2016
  • 09:51

Helemaal top, fijn om te lezen.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.