Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

despiegeleer

despiegeleer

• Lid sinds 07 mei 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 7 mei 2015
  • 14:40

Ik heb soms het probleem dat ik -hoewel ik met WiFi verbonden ben - geen internetverbinding heb.
Toen ik het toestel nieuw had maakte hij verbinding met mijn WiFi netwerk maar had ik geen internetverbinding. Na even zoeken bleek dat hij steeds het verkeerde ip adres en dns servers instelde. Dit dan handmatig ingegeven dus dat zou moeten in orde zijn. Nu nog steeds als ik een pagina wil openen, soms opent die en soms niet hoewel ik continu verbonden ben met WiFi netwerk.
Nu bijvoorbeeld maak ik gebruik van mobiel netwerk omdat de pagina via WiFi niet wou laden.

Iemand raad?

Alvast beDankt.

general

general

• Lid sinds 08 maart 2011
  • Berichten 111
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2015
  • 17:33

Ik had iets soortgelijks, dat later bleek te wijten was aan de dns instelling op mijn mobiel.
Dit heb ik opgelost door in de router het mac-adres van de gsm te koppelen aan een vast ip-adres.
Terwijl ik daarmee bezig was, heb ik gelijk maar elk apparaat een vast ip-adres gegeven dmv mac-adres koppeling.
Bij de instellingen van de gsm voor wifi, bij de wifi verbinding voor thuis, het gekoppelde ip-adres in gegeven plus de rest van de gegevens zoals de dns instellingen en dergelijke.
Dit opgeslagen, even de wifi uitgeschakeld en weer ingeschakeld, even gechecked of het vaste ip-adres is over genomen en internet werkte weer als een sneltrein.

Ik hoop dat dit ook voor jou werkt.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.