Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Hodor

Hodor

• Lid sinds 18 mei 2015
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 18 mei 2015
  • 15:59

Hallo allen,
Ik zit met een probleempje. Heb mijn s6 ingesteld, alleen zonder samsung account. Nu werkt mijn vingerafdruk niet meer en ik weet het backup wachtwoord niet meer. Ik heb het toestel een hard reset gegeven alleen moet ik nu inloggen met een samsung account. Deze stap kan ik niet overslaan. Ik heb echter nooit een samsung account ingesteld toen ik het toestel voor het eerst configureerde. Heb al contact gehad met samsung en die konden voor nu niks voor mij betekenen. Ik kan blijkbaar niet verder zonder deze stap, waardoor ik in feite nu niks meer aan mijn s6 heb… Heeft een van jullie misschien een tip om dit op te lossen?

bij voorbaat dank,

Hodor

aroe

aroe

• Lid sinds 13 maart 2011
  • Berichten 308
  • Reputatie 0
  • 18 mei 2015
  • 21:36

Probeer eens een samsung account aan te maken op internet via deze link Samsun.com Klik op mij Heb je daar een GELDIG account aan gemaakt dus gewoon met je naam email etc. en geactiveerd als dat nodig is dat ben ik even vergeten. Log dan in met het account die je hebt aangemaakt. Laat even weten of het gelukt is.

Hodor

Hodor

• Lid sinds 18 mei 2015
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 18 mei 2015
  • 22:32

bedankt voor je respons, helaas geen resultaat. netjes een account aangemaakt. netjes geactiveerd ook, maar nog steeds krijg ik de melding dat het "verwerken mislukt".

jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 18 mei 2015
  • 23:38

Ik denk dat dat ligt aan het feit dat dat account nooit gekoppeld is geweest aan deze telefoon.
Fabrieksherstel lijkt me de enige optie…

Bewerkt (18 mei 2015 23:39) | Bewerkt via Tapatalk/Androidworld Reader
aroe

aroe

• Berichten 308
  • Reputatie 0
  • 19 mei 2015
  • 06:54

Dan zou je software kunnen via deze how to klikkerdeklik dan gaat ie helemaal leeg en als dat niet wil dan zou je hem nog kunnen rooten maar dan gaat je knox counter trippen dan kan je voor mij gevoel beter naar je provider/winkel met je aankoopbon want daar staat je imei op en het verhaal uitleggen bij samsung kunnen ze er ongetwijfeld wat mee! Al zullen ze dat via de telefoon nooit gaan toegeven want dit is gewoon een soort van blokkade voor diefstal en jou als eigenaar verfrivieren is gewoon moeilijk telefonisch vooral als je toestel niet gekoppeld is aan een account.

Bewerkt (19 mei 2015 06:55)
Hodor

Hodor

• Lid sinds 18 mei 2015
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2015
  • 23:48

hallo allen, inmiddels meermaals contact gehad met zowel samsung als mijn provider. Provider geeft aan dat ik niks meer heb aan het toestel tenzij ik het laat opsturen en bepaalde chipsets laat vervangen. Daarbij is het toestel nog nooit gebruikt en moet ik dus reparatiekosten gaan neerleggen die aardig hoog kunnen oplopen volgens de medewerker. Dit gaat uiteraard niet gebeuren. Samsung heeft aangeboden zelf te helpen en het probleem gaat hopelijk via hun ook opgelost worden. Ik zal een berichtje plaatsten als ik een oplossing heb

aroe

aroe

• Berichten 308
  • Reputatie 0
  • 21 mei 2015
  • 08:27

Ik ben benieuwd hopelijk dat samsung schappelijk is en het op hun kosten repareert

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 21 mei 2015
  • 14:47

Vreemd verhaal:/ zolang je kunt aantonen dat jij het toestel gekocht hebt en de rechtmatige eigenaar bent heb je toch recht op gratis reparatie of een nieuw toestel of zie ik dat verkeerd jij hebt toch niets verkeerd gedaan of is niet! inloggen op een Samsung account fout en dat je daarmee moet opdraaien voor de kosten of staat er ergens dat je verplicht in moet loggen.

garantie bepalingen Nederland mobile telefoons

Bewerkt (21 mei 2015 15:00)
henklbr

henklbr

• Lid sinds 07 februari 2011
  • Berichten 1073
  • Reputatie 140
  • 21 mei 2015
  • 20:21

hallo allen, inmiddels meermaals contact gehad met zowel samsung als mijn provider. Provider geeft aan dat ik niks meer heb aan het toestel tenzij ik het laat opsturen en bepaalde chipsets laat vervangen. Daarbij is het toestel nog nooit gebruikt en moet ik dus reparatiekosten gaan neerleggen die aardig hoog kunnen oplopen volgens de medewerker. Dit gaat uiteraard niet gebeuren. Samsung heeft aangeboden zelf te helpen en het probleem gaat hopelijk via hun ook opgelost worden. Ik zal een berichtje plaatsten als ik een oplossing heb

Wat natuurlijk logisch is (of eventueel het activeren van een gestolen toestel tegen te gaan); je zal ook je aankoopbon moeten kunnen overleggen!

Heb net hierover overleg hierover gehad met SamMobile, en als je geen Samsung-account hebt aangemaakt dan braagt hij dit ook niet na een reset!
Er wordt alleen gevraagd om in te loggen als dit toestel al gekoppeld is aan een Samsung account!

Wordt dus met het toestel een bezoekje brengen aan een Samsung Service Point, tesamen met het aankoopbewijs!

Greetzzz, Henk.
===========================
Samsung Galaxy Note8 SM-N950F/DS 64GB | Samsung microSDXC PRO Plus 128GB Class 10 UHS-I
Android-version: 8.0.0
Kernel-version: 4.4.13-13094739-QB17155977
Build-number: R16NW.N950FXXU3CRC1
Build Info: dpi@SWHE0723 #1 Fri Mar 2 19:02:38 KST 2018
CSC: N950FOXM3CRC4
Baseband-version: N950FXXU3CRB9

Hodor

Hodor

• Lid sinds 18 mei 2015
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 22 mei 2015
  • 19:27

Hello all!
Na langdurig contact met zowel samsung als mijn provider is er een oplossing. Het toestel gaat aan de deur omgeruild worden voor een nieuwe. Samsung is bekend met probleem, maar kon helemaal niks meer voor mij betekenen. mijn provider bleef hameren op het laten repareren van het toestel waarbij kosten zijn verbonden. Na lang overleg heeft mijn provider besloten het toestel bij mij aan de deur te komen omruilen voor een nieuwe.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.