Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Grohash

Grohash

• Lid sinds 22 juli 2015
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 22 juli 2015
  • 12:42

Beste Mede forum gebruiker.

Langetijd lezer maar nu zelf een probleem/vraag.

Dit is op een stocked rom. Gebruik wel nova launcher.

Mijn toestel valt soms midden in de nacht uit tijdens het opladen. (denk ik)kan ook zijn vlak voor ik in slaap val of net voordat ik wakker word.
Mijn toestel redt een hele dag, voor het slapen gaan heeft deze meestal 15% over. Doe hem dan in de lader en ga slapen.

Ik gebruik mijn toestel als wekker maar tot nu toe heeft hij mij 2x gefaald waardoor ik dus te
laat ben gekomen op werk. Alsnog mijn eigen fout maar goed mag verwachten dat de nieuwe smartphone niet zomaar reboot of uitgaat.

Nou is mijn vraag hebben jullie dit ook ervaren en zo ja wat heb je er aangedaan, of ben ik helaas een van de weinige die dit heeft.

Amboe

Amboe

• Lid sinds 17 januari 2011
  • Berichten 175
  • Reputatie 0
  • 31 juli 2015
  • 18:54

Ik heb ook een keer gehad dat mijn telefoon uitviel en bleef een tijd hangen op het scherm wanneer je de telefoon uitzet. Ik kreeg hem niet opnieuw opgestart (power button ingedrukt houden om te rebooten hielp niet). Pas na 5 minuten ofzo startte de telefoon weer op.

Ik heb ook Nova launcher draaien en het bovenstaande gebeurde toen ik een beweging maakte om een actie wilde uitvoeren. Het euvel is overigens niet meer voorgekomen.

Grohash

Grohash

• Lid sinds 22 juli 2015
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2015
  • 12:41

Ja vreemd het gebeurd ongeveer 1x per week. Heel hinderlijk is het niet maar soms wel vervelend.

esther1801

esther1801

• Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 3757
  • Reputatie 40
  • 5 augustus 2015
  • 13:35

Ik heb zelf geen S6 maar een vriend van mij wel en hij heeft hetzelfde probleem…in de nacht een BSOD black screen dus en GEEN alarm wat afgaat… Erg lastig, na contact met Samsung, waar ze zeggen niet bekend te zijn met het probleem, is er geadviseerd het toestel ter reparatie aan te bieden. Ik dacht eerst nog dat er na de update een conflict kon zijn met voorgaande software en heb dus een Factory Reset uitgevoerd. Helaas mocht dit niet baten. Deze draait gewoon met de TW Launcher en niet met NOVA dus daar ligt het iig niet aan.

Graag hoor ik van jullie of er contact geweest is met Samsung.
Mocht dit nl vaker voorkomen dan zullen ze deze bug toch moeten gaan erkennen en met een oplossing komen dmv een update ipv massaal opsturen voor reparatie

Bewerkt (5 augustus 2015 13:55)

AW Forum Queen voor het leven

Grohash

Grohash

• Lid sinds 22 juli 2015
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 5 augustus 2015
  • 15:04

Ja maar ik kreeg hem daarna wel aan. Het gebeurd nu 1x per week. ( Wekker aangeschaft in ieder geval)
Maar heb nog geen contact gehad met Samsung. Ga ik wel even doen!

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.