Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Dat klopt 5.1.1 is al een paar weken beschikbaar maar meestal duurt het bij een nieuwe telefoon een paar weken eer een updaten beschikt dus ik zou zeggen even rustig afwachten….
Gepex
Een reboot wil ook wel eens helpen om een update te triggeren.
Probeer anders smart switch van samsung voor de pc ipv kies om te checken of er een update is.
Smart switch voor pc kun je hier downloaden je moet niet! de app smart switch nemen.
Goedemorgen,
Bedankt voor uw reacties. Ik heb al vele malen een reboot gedaan ondertussen, maar geen resultaat. Ik heb smart switch ook geprobeerd. SS had 1 update, maar na de update stond de telefoon nog gewoon op 5.0.2. Dit was dus blijkbaar een andere update. Btw, ik heb een kpn abbo, maar een losse unbranded s6 gekocht in een webshop.
Ondanks dat je hem hier in een webwinkel gekocht hebt hoeft het nog geen Nederlands toestel te zijn las ik hier laatst en daardoor kan de update later komen.
Installeer even dit appje hier zo kom je achter alle informatie over jouw phone.
Goedemorgen,
Er staat bij mij :
AP G920FXX41AOE3
CP G920FXX41AOE3
QSC G920FPHN1AODQ
Is dit een Nederlands toestel?
een beetje googelen doet wonderen,kijk even hier misschien heb je er iets aan.
volgens mij is jou toestel,Austria, Belgium, France, Germany, Hungary, Italy, Nordic, Spain, United Kingdom.
kun je ook niets met het appje samsung phone info geeft hij niet aan welk land jouw toestel heeft.
bij mij staat er, zie screenshot, ik weet niet waar dit op gegenereerd is."/>
Bedankt voor je reactie. Ik heb exact hetzelfde staan. Dus een nl toestel. Zit niets anders op dan te wachten.
Vandaag de update gehad. Iedereen bedankt voor het reageren. Thread kan gesloten worden.
Goedenavond,
De site is wat onoverzichtelijk mbt het plaatsen van een vraag, dus maar even zo. Ik heb vandaag de Galaxy s6 binnen gekregen. Daar staat Android 5.0.2 op. Ik kan hem echter niet updaten. Niet OTA en niet via computer. Er staat geen update beschikbaar. 5.1.1 is toch allang uit voor de Galaxy s6? Thanks in advance voor uw antwoord.