Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

andy

andy

• Lid sinds 06 januari 2011
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 12 augustus 2015
  • 09:43

Hallo,
Ben onlangs op S6 overgestapt en helaas begint de zaak op I-phone te gaan lijken. Wat ik vroeger met mn Samsungs kon, is nu niet meer mogelijk (of alleen maar moeilijker geworden hoop ik).
De media bestanden bijvoorbeeld.
Ik heb mn foto's van S4 in de DCIM/Camera geplaatst maar ik kon die in Galerij niet meer vinden. Dit heb ik opgelost door ".nomedia" file te deleten (heb al wat forums afgezocht) maar mn mp3's kan ik nog steeds niet via een externe player afspelen (MusicMatch, Z-player).
Er staan een paar ringtones en 1 mp3 liedje in de playlists. Waarom die??? Geen idee. In de map waar dat lidje ook staat, staan er nog 50 andere maar is er maar 1 zichtbaar in de playlist.
Heeft iemand een gouden tip voor mij?
alvast bedankt

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 12 augustus 2015
  • 12:02

Ik heb het appje MusicMatch even geprobeerd op een galaxy s6 en heb hierbij geen problemen om mijn muziek af te spelen die ik in de music map heb staan van de galaxy s6.

Z-player idem dito na het instellen (pad naar music map) kan ik wederom alles afspelen wat op mijn s6 staat.

Ik zet al mij muziek in de map music op de sd kaart.

Na aanmaken playlist kan ik deze ook afspelen.

Foto's/video's van andere apparaten ipad enz.. Zet ik in de map pictures of camera hier ook weer geen problemen.

Wat er nu precies mis gaat bij jou weet ik zo niet, misschien in de verkeerde mappen gezet of het pad erna toe niet goed in de instellingen van de app.

Bewerkt (12 augustus 2015 12:03)
andy

andy

• Lid sinds 06 januari 2011
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 12 augustus 2015
  • 13:20

ik snap r niks meer van
Wanhopig heb ik alles weggegooid en de fabrieksinstellingen terug gezet
Nu staan alle audio bestanden wel in de playlist.
Wat ging er mis bij mij is en blijft een raadsel.
Voor alle duidelijkheid, ik heb al 1 keer een volledige herstel gedaan (voordat ik deze post heb geplaatst), zonder resultaat. Tweede keer hersteld en het werkt nu wel goed (???).
Iig bedankt voor je reactie.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.