Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

b_db90

b_db90

• Lid sinds 21 april 2012
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 25 augustus 2015
  • 10:53

Goedemorgen,

Sinds een maand eigenaar van de S6 en ben er zeer tevreden over.
Helaas haalde ik hem zondag uit mijn broekzak en kwam tot de ontdekking dat het glas van mijn camera helemaal verbrijzeld is!
Geen idee hoe dit heeft kunnen gebeuren..
De camera doet het echter nog wel, heeft alleen een hele waas over de foto. Alsof je hem aanpast met Instagram zegmaar.

Extra zuur aangezien ik nooit hoesjes gebruik en er sinds vrijdag dus een flipcover op heb zitten, juist zodat camera niet meer uitsteekt en zo minder kwetsbaar is.

Zijn er meer mensen met dit probleem en hoe kan ik nu het best te werk gaan?
Heb op googe wel wat berichten gevonden met dezelfde klachten, maar niet of dit in de garantie van Samsung valt. Meestal is dat met veelvoorkomende problemen wel het geval, maar de kans is groot dat ze dit als gebruiksschade weg gaan zetten.

Hebben jullie ook tips met het melden van telefoonschade bij verzekeringen?

Alvast bedankt!

Bijlage:

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 25 augustus 2015
  • 11:29

Dat is jammer, als samsung het niet vergoed zou je het via de inboedel verzekering kunnen proberen, mjn zus heeft dit laatst ook gedaan met een Galaxy s4 van haar zoon scherm was aan diggelen maar wel vergoed gekregen via de inboedel als zijnde van de tafel gevallen.

Verder zou je contact op kunnen nemen met Samsung zien wat zij zeggen misschien krijg je het wel vergoed als je aangeeft dat er meer gevallen zijn met hetzelfde probleem.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.