Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Sapp-sapp

Sapp-sapp

• Lid sinds 31 augustus 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 31 augustus 2015
  • 15:24

hallo dames en heren,

ik ben sinds april een eigenaar van een s6. ik ben altijd heel blij ermee geweest tot de laatste 2 weken.
de problemen stapelen zich op:

mijn s6 geeft opeens paarse vlekken als ik mijn front camera open,
mijn camera zoemt opeens. ook als ik hem niet gebruik (nog nooit gehad misschien is dit gewoon normaal)
de home knop zit hel erg los en als ik soms op de home knop druk gebeurt er niets,

natuurlijk ging ik er mee terug naar de winkel waar ik hem gekocht heb, de mediamarkt.
echter werd mij gezegd dat ik geen garantie heb omdat er een kleine scheurtje op de achterkant zit, ik weet eigenlijk ook niet hoe dat gekomen is aangezien hij altijd in een hoesje zat. ik kon dus naar huis en het er het beste van maken met mijn telefoon.

vandaag ging ik ook naar de kpn om een nieuwe abo af te sluiten. toen ik de medewerker en zijn manager verteld had over mijn probleempje zeiden ze dat media markt wel vaker onder de garantie uit wil komen. de problemen die ik had hebben niets te maken met de kleine scheurtje aan de achterkant en dat er wel meer mensen de benoemde problemen onder garantie hebben laten repareren (ook al men zichtbare gebruikssporen had!!)

ik natuurlijk de media markt gebeld en een medewerker vertelde mij dat het geen zin heeft en dat ik 35 kwijt zou zijn aan onderzoekskosten.

weet iemand wat ik nu moet doen? de home knop vervangen en de front camera kosten samen maar 150 euro

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 31 augustus 2015
  • 15:51

men gaat er in de eerste instantie dus vanuit dat jij hem hebt laten vallen vanwege de scheurtjes achterop en daarmee zegt men eingelijk dat de camera en de homeknop daardoor defect is geraakt.

dit is een moeilijk traject om je gelijk te halen, zo heb ik laatst ondervonden met een iphone 6 met een hitte probleem zo erg dat de camera zwart begon uit te slaan door de hitte, en omdat er een hele kleine dut in de iphone zat zijn men dat dat de oorzaak was en er geen garantie geboden werd, en daar sta je dan met een iphone van 700 euro wat lanzaam naar de knoppen gaat, kosten 400 euro reparatie.

misschien wel een tip, het hoesje is die orgineel van samsung dan zou je het daar op kunnen vehalen, als meerdere personen met een s6 hetzelfde probleem hebben al jij en de oorzaak is het orginele hoesje dan maak je nog kans.

op mijn inmiddels verkochte s6 had ik ook diverse problemen, krassen op het scherm door toedoen eigen clearview cover, plus problemen met het scherpstellen camera, de home button begon ook langzaam te wiebelen, ik had geen zin meer in deze telefoon en heb hem meteen weer doorverkocht met verlies.

Bewerkt (31 augustus 2015 16:03)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.