Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

AmandaS

AmandaS

• Lid sinds 01 september 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 1 september 2015
  • 21:18

Hoi,

Ik ging lekker slapen, zetten mijn telefoon op stil, internet uit. De volgende ochtend had een een zwart scherm met alleen de tijd erop. Wat ik ook deed… mijn touchscreen deed het niet. Na wat trucjes geprobeerd te hebben die ik via internet vond had ik toch besloten even naar de telefoonwinkel te gaan. Die meneer daar hielp mij.. drukte op wat knopjes en ineens deed hij alles weer.

Volgens hem moest ik automatisch updaten uitzetten van alle applicaties en wat updates verwijderen en dan zou hij ook blijven werken.
Ik was super blij dat mijn telefoon meteen weer mee mocht en deed mijn simkaart erin. 2 uur later wilde ik doen wat de meneer had gezegd maar helaas. Hij deed het weer niet meer. Weer zwart scherm met alleen de tijd erop.

Ik dacht aangezien het aan de applicaties lag… een factory reset is DE oplossing. Aangezien dan alles van je telefoon is verdwenen en het mij een ritje van een half uur scheelt.

Alles leek te werken. Ik was alles aan het opnieuw instellen… tot dit..

Ik probeerde net mijn naam in te tiepen. Wat is dit? en wat moet ik doen? Want die mensen van de tmobile weten er blijkbaar niks van.

booyb

booyb

• Lid sinds 05 maart 2012
  • Berichten 330
  • Reputatie 60
  • 14 september 2015
  • 19:07

Hallo Amanda,
welkom op het forum en wat vervelend dat je dit probleem ondervind.

Ten eerste wil ik je even melden dat je helaas totaal verkeerd geholpen bent bij de winkel, helaas komt dit veel vaker voor.
Automatisch updaten uitzetten en updates verwijderen heeft na mijn inzien helemaal niks met dit probleem te maken en kan mij ook niet voorstellen waarom iemand hier aan denkt bij dit probleem.

ik heb het idee dat er voor je probleem een hele simpele oplossing is.

Ga naar instellingen, daarna naar weergave(of scherm of iets in die richting) en dan zie je waarschijnlijk iets in de trant van dagdromen. Schakel dit uit en je probleem zal zich waarschijnlijk niet meer voordoen. Om uit het zwarte scherm te komen kan je de powerbutton gebruiken.

Ik hoop je hierbij voldoende geinformeerd te hebben maar voor vragen mag je natuurlijk altijd contact opnemen of een berichtje achter laten!

Laat je nog even weten of het gelukt is?

Met vriendelijke groet,
Booy

Elke maandag support leveren op het forum van androidworld. Heb ik geholpen? Een +1 wordt gewaardeerd

AmandaS

AmandaS

• Lid sinds 01 september 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 22 september 2015
  • 15:55

Hoi Booy,

Jou tip kon ik niet eens doen. Hij deed echt niets meer. Hij is opgestuurd uiteindelijk na 3 ritjes naar de T mobile store en mijn hele moederbord is vervangen. Gelukkig gratis!

Evengoed Bedankt!

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.