Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

meeskom

meeskom

• Lid sinds 18 september 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 18 september 2015
  • 15:05

Hallo,

Ik ben nu 2 dagen in bezit van de S6, het is een prachtig toestel, met goede camera en goed beeldscherm. Ik maak me alleen al na 2 dagen oprecht zorgen over de prestaties, als ik scroll door sommige apps, zoals Twitter, FaceBook en Instagram lijkt het niet helemaal soepel te gaan, het laggt/hapert, dit had ik niet bij mijn vorige toestel (Galaxy S4). Ook is dit toestel nieuw, staan er geen foto's of muziek op en staan er relatief weinig apps op. Als ik scroll door Google Chrome gaat dit wél soepel, ook het multitasken gaat soepel zonder lagg. Ik vraag me dus af wat de oorzaak hiervan is, mijn RAM-geheugen zit trouwens ook altijd rond de 90% terwijl ik maar gemiddeld 5 apps open heb staan.

efo1903

efo1903

• Lid sinds 26 november 2015
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 29 november 2015
  • 00:07

Heej,

Ook al je zou veel apps hebben, het zou niet moeten happeren. Ook als je ram ook rond de 90% is, is het niet normaal tenzij er apps openstaan in de achtergrond ( makkelijk te sluiten). Bij mij is het meestal rond 60/70% en als ik meerdere apps gebruik en wissel is het ook rond de 80/90%.

Heb je ooit gehoord van antutu benchmark?

Zo niet, download het even en voer de test uit. Het laat namelijk een score/uitslag zien van je telefoonprestaties.

Android_Code

Android_Code

• Lid sinds 13 oktober 2015
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 6 januari 2016
  • 09:10

typisch touchwizz

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1440
  • Reputatie 70
  • 6 januari 2016
  • 09:34

typisch touchwizz

Nonsens, mijn stock S5 loopt gesmeerd evenals de stock S5 mini van mijn slapie. Als je niks zinnigs te zeggen hebt, zeg dan niks…

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

Android_Code

Android_Code

• Lid sinds 13 oktober 2015
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 6 januari 2016
  • 18:55

typisch touchwizz

Nonsens, mijn stock S5 loopt gesmeerd evenals de stock S5 mini van mijn slapie. Als je niks zinnigs te zeggen hebt, zeg dan niks…

dan heb ik blijkbaar andere ervaringen met samsung

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.