Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

jpv65

jpv65

• Lid sinds 12 september 2015
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 9 oktober 2015
  • 10:52

Geachte forumleden ,

Ik heb 3 weken geleden mijn Galaxy s5 verkocht en een nieuwe s6 Samsung Galaxy gekocht.

IK heb een eigenaardig probleem, na het overzetten van al mijn apps en andere dingen van s5 naar s6 zie ik nu als ik bepaalde filmpjes of foto's open doe of bekijk, sommige niet over het ganse scherm verschijnen, ik krijg links en rechts een zwarte band soort 16:9 formaat en bij foto's en filmpjes die ongeveer dezelfde tijd opgenomen waren als ik die afspeel of bekijk heel mijn scherm vullen ….dus dan geen zwart lijnen rechts en links …

Dank voor eventueel antwoord .

Bewerkt (9 oktober 2015 10:53) | verkeerde spelling
NickAlan

NickAlan

• Lid sinds 02 september 2014
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 9 oktober 2015
  • 12:04

Komt waarschijnlijk doordat de S5 een andere schermresolutie heeft (1920x1080) en de S6 heeft 2560x1440.

—————————
Huidige telefoon
—————————
Galaxy S6 > Android 5.1.1
—————————
Smartphoneverleden
—————————
Samsung Galaxy S4
Samsung Galaxy S3 4G
Samsung Galaxy S3
iPhone 4
HTC Desire S
Samsung Galaxy Y
—————————

jpv65

jpv65

• Lid sinds 12 september 2015
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 9 oktober 2015
  • 12:38

Komt waarschijnlijk doordat de S5 een andere schermresolutie heeft (1920x1080) en de S6 heeft 2560x1440.

Bedankt voor je antwoord ,
Dat klopt wat je zegt betreft de resolutie, maar hoe komt het dan dat sommige foto's zonder zwarte streep zijn en andere die tijdens dezelfde foto sessie (dus met mss paar seconden verschil min genomen zijn wel helemaal op het scherm staan zelfde met video films.

MVG jp

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.