Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Marnicq

Marnicq

• Lid sinds 24 oktober 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 24 oktober 2015
  • 12:35

Hallo.

Ik gebruik sinds kort de vingerafdruk functie op mijn Galaxy S6. Helaas had deze gisteren kuren en herkende mijn vingerafdruk 5x niet. Er werd me daarom gevraagd mijn "Back-up wachtwoord" in te geven, maar je voelt hem al aankomen: ik heb geen flauw idee wat dat zou kunnen zijn. Heb vanalles geprobeerd, geen succes.

Nu, "geen paniek" dacht ik. Ik kan nog steeds inloggen met mijn Google-account. Ik heb namelijk nog internetverbinding op mijn apparaat. Maar nu komt het: mijn toestel zegt dat het wachtwoord dat ik invoer (van mijn Google-account) foutief is. Dit is enorm raar want ik ben 100% zeker dat het wachtwoord correct is. Ik kan inloggen met mijn Google-account op mijn PC, ik heb het wachtwoord verandert op mijn PC en het opnieuw geprobeerd op mijn telefoon. Steeds krijg ik te zien dat het ingevoerde wachtwoord foutief is.

Dus om even kort samen te vatten:

-> Vingerafdruk niet herkend
-> "Back-up wachtwoord" vergeten
-> Google-account wachtwoord foutief, hoewel ik 100% zeker ben dat het het juiste wachtwoord is.

Ik besef dat ik op dit punt redelijk hard genaaid ben, en dat een Hard Reset niet ver verwijderd is. Ik hoop dat iemand me kan vertellen dat ze toch een manier weten om dit op te lossen of eventueel te omzeilen. Ik heb écht geen zin in een Hard Reset. Mijn telefoon bevat recente fotos van emotionele waarde die nergens anders opgeslagen zijn.

Wat eventueel ook zou kunnen helpen is als iemand de requirements weet voor een "Back-up wachtwoord", bijvoorbeeld "Het moet 6 cijfers bevatten, alsook een hoofdletter en een leesteken." Dan heb ik een beter idee wat ik moet gokken.

Alvast bedankt

Bewerkt (24 oktober 2015 12:35)
Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 24 oktober 2015
  • 15:28

je zou kunnen proberen via je samsung account de boel nog te redden door hier in te loggen en de boel ergens naar toe te importeren.

hier staat een uitleg hoe dat te doen, uiteraard moet je een samsung account hebben en heractiveringsvergrendeling moet aanstaan, dat zou je dan zelf ooit eens aangevinkt moeten hebben op je s6.

als je de 6 cijferige pincode niet meer weet en google en google lukt niet dan vrees ik dat de enigste optie een factory reset is.

je zou een samsung servicepoint kunnen benaderen en je probleem voorleggen misschien kunnen zij je verder helpen.

dushi010

dushi010

• Lid sinds 30 november 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 30 november 2015
  • 19:21

je zou kunnen proberen via je samsung account de boel nog te redden door hier in te loggen en de boel ergens naar toe te importeren. hier staat een uitleg hoe dat te doen, uiteraard moet je een samsung account hebben en heractiveringsvergrendeling moet aanstaan, dat zou je dan zelf ooit eens aangevinkt moeten hebben op je s6. als je de 6 cijferige pincode niet meer weet en google en google lukt niet dan vrees ik dat de enigste optie een factory reset is. je zou een samsung servicepoint kunnen benaderen en je probleem voorleggen misschien kunnen zij je verder helpen.

het is me ook net overkomen maar het is me gelukt om via mijn google account in te loggen 

Marnicq

Marnicq

• Lid sinds 24 oktober 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 30 november 2015
  • 21:47

je zou kunnen proberen via je samsung account de boel nog te redden door hier in te loggen en de boel ergens naar toe te importeren. hier staat een uitleg hoe dat te doen, uiteraard moet je een samsung account hebben en heractiveringsvergrendeling moet aanstaan, dat zou je dan zelf ooit eens aangevinkt moeten hebben op je s6. als je de 6 cijferige pincode niet meer weet en google en google lukt niet dan vrees ik dat de enigste optie een factory reset is. je zou een samsung servicepoint kunnen benaderen en je probleem voorleggen misschien kunnen zij je verder helpen.
het is me ook net overkomen maar het is me gelukt om via mijn google account in te loggen

Ik kon me - zoals in mijn eerste bericht vermeld - niet inloggen op mijn Google account. Hij zei dat het wachtwoord verkeerd was alhoewel ik 100% zeker was dat het juist was.

Maar ik heb het intussen opgelost.

Ik logde me in op mijn Samsung-account op mijn computer, vergrendelde op de website mijn apparaat met een viercijferige code waar naar gevraagd werd op mijn toestel. Na het ingeven van deze code kon ik weer op mijn GSM.

Ik ben me bewust van het feit dat je iets gelijkaardigs kan doen met Google op je Google-account, maar dat lukte om een of andere reden ook niet.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.