Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Labellevie

Labellevie

• Lid sinds 27 oktober 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 27 oktober 2015
  • 21:07

Ik hoop hier een antwoord te vinden op onderstaande vraag.

Ik heb medio augustus dit jaar een Galaxy S6 gekocht bij een officiele dealer. 5 dagen later valt hij met het glas naar beneden gericht op de grond. Scherm kapot. Verzekering en bij een lokale GSMshop mijn Galaxy S6 ter reparatie aangeboden. Kosten € 180,-. Toestel werkt weer prima. Nu zag ik dit weekend dat mijn Galaxy S6 aan een van de zijkanten, achterzijde, los laat. Er bevindt zich een gleuf. Vandaag naar de lokale GSMshop terug gegaan en dit gemeld. Meneer zegt dat dit wel eens de accu zou kunnen zijn die uitzet. Hij houdt hem daar en belt mij op. Ja is de accu. Is uitgezet, waardoor de achterkant niet meer vastgemaakt kan worden dmv lijm. Nieuwe accu bestellen zegt hij. Hij belt morgen voor een prijs en gaf als tip dat ik maar eens op internet moest gaan zoeken. Dit was immers een zeer veelvuldig voorkomend probleem bij deze toestellen, ook bij de Edge. Dus nu 1,5 uur later kan ik hier echt niks over vinden. Houdt hij mij voor de gek?

Dank voor het antwoord!

Groetjes,
LaBelleVie

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 27 oktober 2015
  • 21:36

batterijen kunnen inderdaad bol gaan staan als ze slecht worden. Dat is niet per se iets van de S6, maar algemeen. Het beste kun je hem dan niet meer gebruiken. Heb je geen slechte batterijprestaties ervaren?

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.