Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
kun je niet de veegvergrendeling uitzetten bij instellingen/schermvergrendeling en beveiliging/ en onder het kopje vergrendelscherm het type schermvergrendeling op geen zetten.
]maar dan heb ik geen beveiliging meer
Ik heb mijn Galaxy s6 al een poosje niet meer maar ik dacht dat die setting daar zat en dat swype onafhankelijk werkte ten opzichte van de vingerprint scanner, maar inderdaad dan heb je geen beveiliging meer.
Maar misschien helpt Dit hier bij instelligen/toegangkelijkheid en heb je dat aanstaan.
Ik had dit probleem ook. Wat ik deed is het volgende :> smart lock > vertrouwde plaatsen en dan deze optie uitschakelen.
Instellingen > schermvergrendeling > instellingen veilige vergrendeling
daarmee is het inderdaad opgelostIk had dit probleem ook. Wat ik deed is het volgende : Instellingen > schermvergrendeling > instellingen veilige vergrendeling> smart lock > vertrouwde plaatsen en dan deze optie uitschakelen. Hoop dat dit het oplost, want ik heb er geen last meer van
Ik heb nog steeds dit probleem.. Kan ook niet optie uitschakelen van smart lock vinden? Iemand nog iedeen?
Telkens ik als beveiliging de vingerafdrukscanner activeer zit ik met volgend ergerlijk probleem :eenmaal gelokt moet ik eerst over het scherm vegen en dan pas kan ik ontgrendelen dmv de vingerafdrukscanner.
dit moet toch anders kunnen. maar vind het niet