Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Riseandshine32

Riseandshine32

  • Lid sinds 29 december 2015
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • #1
  • 20 februari 2016
  • 12:28

Sinds ik de nieuwe Paypal App op mijn S6 heb geïnstalleerd, krijg ik steeds een popup met de melding "FIDO UAF ASM is gestopt"

Wat is dit, en hoe krijg je dit weg, deinstalleren hielp niet.

marciemarc72

marciemarc72

  • Lid sinds 24 februari 2016
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • #2
  • 24 februari 2016
  • 21:00

Sinds ik de nieuwe Paypal App op mijn S6 heb geïnstalleerd, krijg ik steeds een popup met de melding "FIDO UAF ASM is gestopt" Wat is dit, en hoe krijg je dit weg, deinstalleren hielp niet.
Je zou het volgende eens kunnen proberen:

 Ga naar applicatiebeheer, zoek de Paypal app en klik erop.
Druk nu op "cache legen", vervolgens "gegevens wissen", en deïnstalleer als laatste de paypal app.

Ga nu naar apllicatiebeheer, en kies voor "alle apps"
Zoek Fido UAF ASM, en klik op "gedwongen stoppen"

Installeer paypal opnieuw.


Fingers Crossed……hopelijk werkt het nu!!!

(FIDO laat je o.a. inloggen in paypal met behulp van je vingerafdruk)

Succes!


Marc

Bewerkt (24 februari 2016 21:02)
Riseandshine32

Riseandshine32

  • Lid sinds 29 december 2015
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • #3
  • 25 februari 2016
  • 14:48

Ik heb precies gedaan wat je voorstelde, helaas kwam de melding na enkele uren toch weer terug ;(

marciemarc72

marciemarc72

  • Lid sinds 24 februari 2016
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • #4
  • 25 februari 2016
  • 23:26

Wat ik zou doen in jouw geval: maak een volledige backup van je telefoon met Samsung Smartswitch, en zet je telefoon terug naar de fabrieksinstellingen. Je  kunt dan met Smartswitch je backup weer terugzetten.

Nog beter is om je telefoon terug te zetten naar fabrieksinstellingen, en dan aangeven dat je jouw telefoon "als nieuwe telefoon wilt installeren" Dit neemt iets meer tijd in beslag, maar dan heb je wel weer een "verse telefoon" die je opnieuw kunt inrichten. Eventuele fouten m.b.t. Fido moeten dan tot het verleden behoren.

Ik hoop dat deze oplossing werkt voor jou.

Mijn S6 heeft ook een bijgewerkte versie van Paypal…….en de app draait prima!!!
Ik vermoed dat er bij jou ergens in je android systeem iets niet helemaal lekker zit.


Succes!

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.