Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Volgens mij kan het geen kwaad en functioneert alles wel. Alleen heb je er dan een paar vodafone apps bij.
Maar volgens mij is de PHN update ook gestart.
http://androidworld.nl/nieuws/marshmallow-samsung-galaxy-s6-edge/
Volgens mij kan het geen kwaad en functioneert alles wel. Alleen heb je er dan een paar vodafone apps bij. Maar volgens mij is de PHN update ook gestart. http://androidworld.nl/nieuws/marshmallow-samsung-galaxy-s6-edge/
AW Forum Queen voor het leven
volgens mij gaat dat artikel over de S6 en de S6 edge.
waarom denk je dat de PIT anders is?
ipv de firmware van vodafone te (welke gewoonweg niet gaat werken ivm andere pit ) ik weet dat het niet gaat lukken omdat ik dit al geprobeerd heb….
misschien beter als je niet kan wachten op 6.0.1 dat je de franse versie pakt dit is zo te zien op sammobile een gewone er staat tenminste geen provider bij……
xander
Ik zou het niet doen,
Ik heb het geprobeerd vandaag, 6.0.1 gedownload, en geinstalleerd. Maar geen succes, telefoon zit muurvast, kom alleen nog in de download modes. Ook weer geprobeerd 5.1 te installeren. Ook dit heeft geen succes.
Ik las inderdaad ook dat de PIT files anders zijn. Maar ik wil hier eigenlijk niet aan gaan beginnen…
Een van jullie nog tips zodat ik mijn telefoon weer kan gebruiken?
Ik zou het niet doen, Ik heb het geprobeerd vandaag, 6.0.1 gedownload, en geinstalleerd. Maar geen succes, telefoon zit muurvast, kom alleen nog in de download modes. Ook weer geprobeerd 5.1 te installeren. Ook dit heeft geen succes. Ik las inderdaad ook dat de PIT files anders zijn. Maar ik wil hier eigenlijk niet aan gaan beginnen… Een van jullie nog tips zodat ik mijn telefoon weer kan gebruiken?
AW Forum Queen voor het leven
Hallo.Ik zou het niet doen, Ik heb het geprobeerd vandaag, 6.0.1 gedownload, en geinstalleerd. Maar geen succes, telefoon zit muurvast, kom alleen nog in de download modes. Ook weer geprobeerd 5.1 te installeren. Ook dit heeft geen succes. Ik las inderdaad ook dat de PIT files anders zijn. Maar ik wil hier eigenlijk niet aan gaan beginnen… Een van jullie nog tips zodat ik mijn telefoon weer kan gebruiken?Blijf even bij je eigen post die je hier al over gemaakt hebt….is wat overzichtelijker voor iedereeen….als je in elke post je probleem gaat zetten zien we, en jij straks zelf ook niet meer, door de bomen het bos qua antwoorden niet meer….
Model | SM-G920F |
Model name | Galaxy S6 |
Country | France |
Version | Android 6.0.1 |
Changelist | 7025264 |
Build date | Fri, 22 Jan 2016 13:50:27 +0000 |
Product code | XEF |
PDA | G920FXXU3DPAD |
CSC | G920FOXA3DPAE |
Groetjes HansBrunssum
Ik zou het niet doen, Ik heb het geprobeerd vandaag, 6.0.1 gedownload, en geinstalleerd. Maar geen succes, telefoon zit muurvast, kom alleen nog in de download modes. Ook weer geprobeerd 5.1 te installeren. Ook dit heeft geen succes. Ik las inderdaad ook dat de PIT files anders zijn. Maar ik wil hier eigenlijk niet aan gaan beginnen… Een van jullie nog tips zodat ik mijn telefoon weer kan gebruiken?
Groetjes HansBrunssum
Ik zou het niet doen, Ik heb het geprobeerd vandaag, 6.0.1 gedownload, en geinstalleerd. Maar geen succes, telefoon zit muurvast, kom alleen nog in de download modes. Ook weer geprobeerd 5.1 te installeren. Ook dit heeft geen succes. Ik las inderdaad ook dat de PIT files anders zijn. Maar ik wil hier eigenlijk niet aan gaan beginnen… Een van jullie nog tips zodat ik mijn telefoon weer kan gebruiken?Hallo.
Model | SM-G920F |
Model name | Galaxy S6 |
Country | France |
Version | Android 6.0.1 |
Changelist | 7025264 |
Build date | Fri, 22 Jan 2016 13:50:27 +0000 |
Product code | XEF |
PDA | G920FXXU3DPAD |
CSC | G920FOXA3DPAE |
Groetjes HansBrunssum
Hallo Allemaal, even de volgende vraag. Kan je de Marsmallow van Vodafoon versie op een unbranded samsung s6 zetten.
We are giving away nice prizes for premium members!
Die die van mij heeft de PHN Code.
Zou deze versie willen flashen
Groetjes HansBrunssum